Hemma

08.44

Idag får Neo vara hemma från dagis. Liam har ff feber och va så trött,så ville inte slita upp han ur sängen bara för å gå till dagis. Men Neo e nöjd ändå så :-)
Ska gå ut sen,och leka me Katja å Tilde å Fanny. Kan ju inte vara farligt me lite friskt luft,han sitter ju bara still ändå så..

Igår såg jag å Joxen på film. Ghostrider. Inte min favritgenre av film kanske (action/scifi-typ) men den va faktiskt helt ok!
Nu ska jag klä på mej å Neo!
bajbaj

21.22

Vi har vart ute precis hela dagen. Krattat å gjort fint ute på gården. Ungarna har lekt jättesnällt hela dagen. Liam har sovit 2 långa vändor i vagnen.
Käkade våfflor ute i finvädret,härligt värre :-)
Liam har vart lite piggare idag,inte lika varm heller.
Syns konturer av 2 tänder i nederkäken. Hoppas dom bryter igenom snart,så han slipper ha ont snutten min.

Neo har bajjat på toa idag,min duktiga kille :-)) Så´nu e han blöjfri,bara på nätterna han har blöja *stolt*

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hejsan! På nått vänster så kom jag in på din blogg :) Lite komiskt är det allt att dina barn? Liam och Neo.. Jag har två systersöner (två olika syrror) och de heter Liam och Neo :D

2007-03-29 @ 10:29:05
URL: http://pelefant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0