Feber

8.21

I morse va Liam brännhet. Syns att han inte är nå bra snutten :-( Han har vart jättebökig i natt oxå,var vaken i säkert 2 timmar mitt i natta.
Jox kommer snart hem å skjutsar Neo till dagis. Vill inte böka på Liam kläder å ut me honom när han e dålig.

Ska cykla lite nu medans Liam sover tänkte jag.
Få se om jag får me mej Katja ut på en promenad ikväll sen.

13.26

Liam är ff dålig. Han e jättegnällig å vill bara sova eller sitta i knä. Stackars skrutt :-(
Tur att jag inte slutade att amma,för de är de enda jag fått i honom idag.
Jox skulle hämta Neo oxå,bra de.

Lite bilder då.

Liam å Phille :-)
image75
image77

Liam :-)
image78

busarna i morse :-)

image79

Neo på väg till dagis :-)

image80

Nu ska jag käka lunch. Grönsaker i ugn :-) Yum


19.50

Guu vikket härligt väder de vart idag alltså.. Drog me mej Emil (grannen) me Tilde å Fanny,å Neo ut på låång promenix :-)
Sååå skönt ju!! Gick samma vända som jag å Maria gick igår. Skapliga backar här kan jag lova,man blir aningens svettig :-)
Sen blåste vi lite såpbubblor när vi kom hem,å så in å laga middag.
Potatis å laxfile å sås och ärtor blidde de. Suuupergott sa Neo att de var *s* Inte ofta man ser honom skyffla in maten,så de e härligt att se dom få gånger de händer.

Liam har haft feber hela dagen. + att han poopat flera gånger,så de kanske är tänderna nu då?

Vi har lagt båda ungarna,men hör dom bägge 2. Svårare att somna när de ff är ljust ute kanske. Skulle behöva rullgardiner till båda rummen,persiennerna hjälper inte mycke..

Tror jag ska ta ett bad sen..


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman. Vi kommer gärna. Jobbar då, men jag ska försöka få ledigt. Kram

2007-03-28 @ 11:52:21
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Nagge

Vad söta pojkar! =)

2007-03-28 @ 16:48:10
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: veronica

hejsan vännen...gud så söta pojkar.=))))) saknar er..

2007-03-28 @ 20:33:03
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: veronica

vad duktig du har vart att traska idag.=)))

2007-03-28 @ 20:45:55
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Kati

Julia tycker också jättemycket om lax och potatis :-) På tal om mat tänkte jag igår på din kyckling och grönsaker i ugn och blev sugen på det fast jag inte ens vet hur det smakar *s*

2007-03-28 @ 22:23:37
Postat av: Jeanette

stackars liten liam =(
haha va gullig neo va när han skulle te dagis hihi.

2007-03-29 @ 06:53:40
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0