Booring

Usch va booring de är att bara vara inne. Neo är fortfarande geggig i ögonen. Kanske inte lika mycke som igår,men de ser inge bra ut. Är han inte bättre tills i morrn så får jag ringa vårdcentralen..
Ingen annan här hemma som blivit smittad iaf *peppar,peppar*

Åååå jag e såå sugen på å måla om trappen. Furutrappa,å jag HATAR furu. Jag vill måla den vit..
Fast ska nog vänta tills vi lagt in golvet i kök å hall.. Håller på å tjatar på Joxen att vi ska göra de i helgen,så vi får se om jag lyckas :-) Då har vi gjort hela nedervåningen ju isf. Sen ärre bara uppe kvar,moahaha...
Uppe vill jag göra om vårat sovrum+Neos rum. Datarummet/Liam rum får vara som det är,för de tapetserade ju gubben om innan vi flyttade in.. Där äre ljusblått. Vårt sovrum+Neos rum är MÖRK blått. (HATAR blått oxå :-P)
Undra om gubben som bodde här innan hade nojja på lila å blått? Lixom både köket å v-rummet va ju lila,fuuuuuuult!!! Kan lägga in före å efterbilder på köket senare,de funka inte nu.. Ovanligt...

Ska nog stoppa ner kidsen i vagnen å gå ut å gå en vända sen. Liam sover nu. Han fick gröt i morse,så nu käkar han gröt morgon å kväll då+lunch vid 12. Blir mindre å mindre amning. Kluvna känslor äre. De e ju såå mysigt,å han e ju min lilla bebis. Men samtidigt så ska de bli sköönt å kunna göra saker utan barn :-P
Sen e han ju 6 månader,å jag sa ju att jag skulle amma i max 6 månader. Fast lite längre blire allt :-P
Fast jag hoppas jag kan hänga på vicki när hon kör nästa vända me cambridge om ca en månad :-)

Näeh nu lär jag underhålla Neo!

14.22

Nu har jag ringt om Neos ögon. De e ju värre idag,de rinner hela tiden. Så 8.40 i morgon fick vi tid. Hoppas han får nån salva eller så då,så de går bort.
Liam käkade en hel burk vid 12,sen en halv burk me fruktpure. Så ammade jag honom lite nu innan han somnade. Boobsen har gjort sååå ont idag,uscha... men men,inte så konstigt...
Miss my darling...

21.33

Neo har precis somnat. Han sov middag idag,så de blev lite sent. Men de gör inget.Vi har pusslat på hans rum. Å ritat. Myst lite. Han e så duktig min skrutt.
De e verkligen illa me hans ögon alltså,börjar bli orolig. De rinner lixom mängder me grönt var :-((
Ger mej 17 på att han fått nån infektion utav vattnet i maserhallen.. Skulle inte förvåna mej,de började ju då..
Han åker säkert på en penicillinkur..
Vicki å Linda som skulle komma i morgon.. Trök.. Nu e man pest-familjen som vanligt då :-(
Jag ska snart gå ner å cykla lite.. Har vart dåligt me de på senaste kan jag säga. Skäms på mej!

Före å efterbilderna på köket som jag lovat då..
Nu e bilderna tagna före jul,så nu har de ju kommit upp lite på väggarna..
Svimma inte av före bilderna,för de va sååå fult,ha ha.

FÖRE

151405-59

151405-58


EFTER!!!!

151405-61151405-60

Lite skillnad va???
Nu vill jag som sagt bara göra golvet oxå...

Nu ner å cykla...

Kommentarer
Postat av: Vicki å Tuva

Stackars Neo , Tuva är bättre. har försökt ringa er men inget svar. får se om vi syns imorgon då. krama Neo från mej å Tuva

2007-03-07 @ 19:28:58
Postat av: Lottisen

http://lottisen.webblogg.se/1173369321_utmaning.html törs du avsölja dig A-k va ä du för en filur?anta utmaning isf ;O)

2007-03-08 @ 17:12:18
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

kanon fint vart de. Gör du utmaningen nu haha! ärligt de va kanon fint!!

2007-03-08 @ 17:14:06
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Snygg! Jag hatar också furu och blått!

2007-03-08 @ 19:08:56
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Rouaa

snyggt det blev.

hatar också furu. haha

2007-03-12 @ 01:38:22
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0