BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Usch va crapigt de ska vara jämt. De enda jag skriver om jämt e sjukdomar å elände :-P Varför kan man aldrig få skriva nå roligt??
Värsta vårvädret ute,så jag å killarna va ute hela fm. Gick hem till pappa å va ute i lekparken där. Neo va jättesprallig å lekte massor. Vi byggde sandkakor,åkte rutchkana å gungade. Lillebror sussa i vagnen.
Gick hem,klädde av kidsen,fixade mat till Liam,då ringer Emil å Tilde på dörren.
Matade klart Liam,klädde på kidsen igen så gick vi ut å lekte me dom då.
Neo å Tilde va helt galna här ute :-)
Gick in när Jox kom från jobbet,för då hade både Tilde å Neo blött ner sej i en stor vattenpöl på baksidan.
Jox gick upp å badade me bägge killarna. Sen ner å fixade mat. Upptäcker att Neo e het som en kamin,så han får alvedon. Hans ögon har börjat rinna igen... WHY?? Varför kan vi aldrig få vara friska:-(
Tycker SÅÅ synd om min skrutt,han ska vara dålig jämt.

Sen igår va jag ner på jobbet,för Anki ringde i förrgår å berätta att alla scheman har blivit uppsagda. Alla har fått lov att söka om sina tjänster. De går superdåligt för affären,så vette 17 om man kommer ha nå jobb kvar när man kommer tillbaka från mammaledigheten heller. Aaah shoot me.

Told you,jag får bara skriva om bad things... De vilar en förbannelse över år 2007 tror jag. Vill inte ens veta hur detta år kommer sluta. Uscha...

Nåt roligt då.. Liam har lärt sej att sitta :-)
De har han iofs kunnat nån vecka,men jag tror inte jag har skrivit om de :-)
Min snutt. Allt har gått så otroligt fort med honom.
Han e lixom redan 6½månad...
Fa
st han e allt segare än Neo. Neo kröp när han var 7 månader,de kommer INTE Liam att göra. Tror han e för knubbig,hi hi. Han går inte ens upp i krypställning,eller ålar. Ligger han på magen så fäktar han bara på armarna *fniss*
Men de e bra de,får jag ha min bebis kvar längre ;-)

Åh jag e så förkyld,så mitt smaksinne e helt borta. Skit tråkigt jue...

Bai!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja guuuuu va ni e sjuka jämt =(

2007-03-15 @ 07:19:25
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Satan va sjuka ni är hela tiden, de måste vara en annan luft uppa på berga ;O)jo då du ska se att 2007 kommer o bli bra, ni tar de de här me sjukdomar först så slipper ni de sen då alla andra ligger o mjäkar sig =O)

2007-03-15 @ 07:42:58
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0