Bestämt mej.

Idag har vart en lite halvseg dag. Somnade så himla sent igår,sen vaknade ungarna 6 i morse. Jox kom in å drygade sej när han vart på krogen.. Så jag somna väl runt 3-tiden skulle jag tro.
Jox masade  sej upp runt halv elva,trodde jag inte,han brukar va tvärseg dagen efter :-)

Gick ut me Neo å blåste lite såpbubblor. Sen kom Ådi å Casper hit,så Neo å Casper lekte för fullt :-)
Sen kom syrran + kusin hit en blixtvisit. Syrran hade bråttom hem,för hon skulle laga mat till sambon å hans barn,hmmmmmmm........... Say no more :-P

Fixade lite mat,sen va jag å Neo ute å gick med Katja å Emil+ ungar.
Gick förbi Linda oxå å hämtade korgarna hon köpt till mej på IKEA :-) VArt super,men skulle ha haft 3 st till :-)

I morrn ammar jag för sista gången. På måndag ska jag ta tag i å sluta. Kommer känna mej SÅÅÅ hemsk,men nu får de vara nog. Hade vart helt annorlunda ifall han hade tagit flaska OXÅ,då hade jag kunnat fortsätta ett tag till,men de går ju som ni vet inte.
Känns grymt,men de blir att sluta tvärt.
Önska mej lycka till,för jag börjar nästan böla nu bara jag skriver om de. Hmm...
Jag kommer säkert ångra mej hundra gånger om,de e ju sååå mysigt. Men jag vill ta tag i min vikt nu,å få må bra igen,jag vill börja med Cambridge så fort som möjligt. Vill inte va värsta feta paddan i sommar.

Sen vill jag gärna kunna vara helt barnledig å kunna festa på Jox 30-års fest. Så får de bli.

Måste ju berätta oxå,Neo e helt blöjfri på dagarna nu,han e sååå duktig *stolt* :-)))

Kommentarer
Postat av: Hannah

Mysig blogg!

2007-03-24 @ 21:54:33
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Nagge

Lucernte eller nåt sånt heter det. Jaggillar _inte_ smaken. *s* Smaken e iofs som baken. =) Duktig Neo e som e torr på dagarna. Lycka till med icke-ammandet! *kram*

2007-03-26 @ 09:50:53
URL: http://ronyaponya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0