ångrat mej

Är jag världens veligaste person eller?
JAg kan bara inte sluta amma än.
Pratade lite me bvc idag oxå,och hon sa att eftersom han varken tar flaska eller napp,så är de ju mycke trygghet och mys han vill åt med amningen. Hur ska jag kunna ta ifrån honom det?
Jag SKA iaf sluta amma på nätterna,och dra ner lite på dagarna,ammar ju iofs inte mycket på dagarna då,men men..
Det betyder ju att jag ändå kan gå in å jobba extra. För på dagarna klarar han sej ju lixom,för han äter ju annat. Å på kvällen skulle han somna utan amning om han bara var riktigt trött. Han brukar ju somna i sin säng själv,efter att jag ammat honom,så får han gröt innan läggdags så ärre ju lugnt.
Såååå,bara jag får bort nattamningen,så går de nog bra :-)

I em kommer Geradlide å Max hit å hälsar på,skoj skoj :-)

Igår va Vejron + kids hit å hälsa på,superskoj,va sååå längesen vi sågs! Får se till å ses oftare nu gumman!

Sen åkte jag,Linda å Katja på shoppingtur. Å Abbe så klart,sötungen,hi hi :-)) Sååå skönt å komma iväg själv utan barn!! Handlade ett par adidasskor till mej,sååå sköna,så nu kan jag ut å gå lååångt :-))
Hittade även ett par supersöta sommarskor :-)
Sen en body till Liam,mössa till Neo,gardiner till köket,lite ljus å stenar å grejsimojs.
Nu ska jag käka färdigt min lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0