sur

Usch vad jag e på dåligt humör.
Liam drygade sej inatt. Så han e skitgrinig nu,men han vägrar att sova. Bara gnäller =/
Jag har världens mensvärk!!
Å så blire ingen utgång me Linda,för de va ju SJÄLVKLART P&L den helgen. De vill varken hon eller jag gå på.
BLÄÄ!
Nä,nu ska jag sura!


12.02

Jag skulle ge Liam lunch nyss. Stod me ryggen emot honom och grejade hans mat. Sen när jag kollade dit,så satt han i stolen å sov,ha ha.. Sötisen..
Han fick mellis vid elva,så han klarar sej nog en stund :-)
Han får sova en timme ca,för sen lär han äta lunch om han ska hinna de innan vi hämtar N på dagis.
Jag ska passa på att duscha tror jag.


12.36

Oops,de blidde visst lite tröst shopping :-P
2 par caprijeans,3 linnen,en tunika,ett par bikinitrosor :-)
vart bara 534:- Rea på ellos jue...
Jag kommer ju få bra lön nästa månad så ;-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

nä usch, p&l hatar ja, dyrt o värdelös musik. mest svenska skit grupper.

2007-06-14 @ 11:47:21
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Ja usch för de där P&L lägg ner skiten säger jag!! Sura ungar är mindre trevligt... oooh shoppa gillas =O)

2007-06-14 @ 15:51:13
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0