midsommar

Idag har vi vart hos svärföräldrarna och firat midsommar. Supertrevligt har vi haft,som alltid när vi är där. Jag har nog världens goaste svärfamilj :-)))
Så kul å träffa allihopa igen,de va så längesen sist,eftersom jag jobbat 3 helger på raken nu.
Vi har ätit supergod mat,sen va vi till gammelgården och kikade på majstångsresning :-)

Nu ska jag strax kika på nyaste beck,fick låna av svärfar :-))))

Lite bilder från idag!

image143

image144


image153

image146

image147

image148

image150

image151

image152

Fortsatt trevlig midsommar på er :-)


00.17

Beck filmen va inge vidare. Kanske för att dom pratade tyska typ halva filmen (ej textad) och jag kan inge tyska. Men jag cyklade iaf 45 minuter :-)

ha ha förresten så träffade jag på Malin på kupolen idag. Hon ska me ut i morrn :-)
Iaf så berättade hon att hon har blivit uttagen att vara med i Bonde söker fru *asg* Ska vara hon till nå sånt,ha ha ha :-D
Så nu lär man ju följa de när de börjar :-D

Nu blire sängen här,min tur att gå upp i morrn *gäsp*
Vi lär göra rent åt fiskarna i morrn oxå. Neo har tömt hela burken med fiskmat i akvariumet,hmm.. Nu ser man knappt fiskarna för de är så grumligt :-S

Måste lägga in en söt bild på ett litet charmtroll ;-)

image154

Nattinatt!!


Kommentarer
Postat av: Nagge

Söta kort! =) Har du börjar äta mat nu då?

2007-06-23 @ 10:17:47
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: veronica

ååå så söt liam var vid trappen..
Låter som en super kväll.=)) kram kram

2007-06-24 @ 15:07:28
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Soya

Gud va fina ni är allihopa! PUSS

2007-06-25 @ 11:28:21
Postat av: jeppe

haha fint kort på mig å liam :) hehe
nu får du min blogg å....skriver ju inte så mycket men men du kan ju spana ibland hehe :) PS ands å sofia har fått en pöjk!

2007-06-26 @ 18:03:30
URL: http://jesper80.vox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0