måndag

Idag fick jag sovmorgon,och Joxen åkte med Neo till dagis.
Har bara slappat här på förmiddagen. Myst en massa med liam :-)

Sen när Jox hämtat Neo,så cyklade jag å Katja till kupolen en sväng.
De enda jag köpte va solkräm å ett diadem. Kände mej lite duktig,ha ha.
Katja köpte inget heller,hon hittade inget hon ville ha.
Så de blev en billig shoppingrunda idag.
Jaja,vi fick lite motion iaf :-)

Har precis duschat av Neo,och stoppat honom i säng. Han va jättetrött.
Först busat på dagis hela dagen,sen lekt me Tilde på em.

Liam e ff vaken,men han ska väl sussa strax han med.
Sen ska jag å Katja ut å gå en långpromenad.

I morrn och på onsdag ska jag jobba.
Skönt att kunna cykla fram å tillbaka nu ju :-)

Ska hem till mormor en sväng på onsdag oxå,hon fyller år då.

Lägger in en bild på mina snuttar :-)

image141

image142

Älskar min familj sååååååå <3 <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka sötnosar!!

2007-06-11 @ 20:48:55
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: Monica

Vilken värme...Vill ju se kort på vovven.....Ska ni skaffa hund nu?

2007-06-11 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0