jobba jobba

Igår jobbade jag stängning. De gör jag även idag.
Cyklade ner igår,men som tur va så fick jag skjuts hem,för de va INTE mysigt väder när jag skulle hem,brr...

Pratade me min snälla svärmor nyss,å nästa vacka ska jag byta ut mitt löshår,weii :-))
Ska ha lite ljusare denna gång,nu till sommaren :-))
Saknar dom massor nu,har inte sett dom sen svärfar fyllde år i maj!!!!
Jättelängesen ju,vi brukar ju va där typ varje lördag annars :-P
Ska bli så kul på midsommar oxå,för då ska vi vara hos dom :-)))

Åh,vi har sett ett hus som vi e såååå sugna på. Hur fint som helst,och precis som man vill ha det innuti.
Utgångspris var på 1,4 mille,aah.. Men vi ska nog titta iaf :-D
Å gå till banken å se vad månadskostnad osv blir. Fatta va härligt de skulle vara..
Samtidigt så trivs jag SÅÅ bra här uppe,så de e lite kluvna känslor.
Detta låg några hus bort ifrån Jox mamma bara :-)
Men som sagt,vi ska bara titta ;-)

Helgen efter midsommar ska jag å Linda ut å parta,iih skoj :-D Skitkul ska vi ha! Ska försöka tvinga me oss Inger oxå,som jobba på kvantum förut. Värsta partypinglan,ha ha. Hon har tjatat i flera år på oss att vi ska gå ut,men vi har ju fött barn på löpande band jag å Linda,ha ha... Så de ska bli jätteskoj :-D

Cambridge går ff jättebra,men de börjar gå lite segt ner me vikten nu tycker jag. 8 kilo är de nu ca. Men om man tänker 8 kilo på inte ens 3 veckor så är de ju faktiskt mycket. Märker de massor på mina kläder,kommer i alla mina gamla kläder nu nästan,å de e SÅ skönt!

Nä,surfa vidare en stund medans Liam sover! Neo e på dagis.

baibai

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va spännande att kika på hus!! Vi har inte heller lagt ner tanken på ett eget hus... Framtiden får utvisa! Va duktig du är, 8 kg, inte illa!!

2007-06-13 @ 12:27:57
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: veronica

håller med dig om huset..vi har kikat på det med..såååå snyggt...slå till =)

2007-06-13 @ 12:36:46
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lena

Jättefint hus det där..Om det
är det jag tror..En kompis till mig är sugen på det huset,hon sa kosta vad det kosta vill...:)
Härligt att bo i ett eget hus!

2007-06-13 @ 13:55:25
Postat av: jeanette

ja vill se huset. finns de på nätet? vart ligger de?

2007-06-13 @ 14:11:57
Postat av: Soya

Hej gumman. Jo jag har bara 4 påsar kvar och tar dem enbart till frukost nu. Hur går det själv? Ja, vi måste leka snart, men just nu är jag inne i en osocialperiod :(

2007-06-13 @ 17:44:54
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Linda

Ååå va spännande me huset.När ska ni kolla på de?Finns de på internet så man kan kolla???Vilken adress isf???
Du är såå duktig gumman,8 kg är skit mycket.Idag la Daniel 6 kg i min famn (2 frp 1 1/2 liter mjölk.Och en säck me 3 kg potatis),och de vägde skit mycket.Testa de,då uppskattar du mer hur mycket du gått ner =).

2007-06-13 @ 22:00:20
URL: http://lindaluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0