dag 9

De blir inge kalas för Neo idag,för han e så förkyld. Onödigt att gå in när de är så många barn som ska vara där. Skillnad om de skulle ha vart ute... Tråkigt,han hade sett fram emot det :-(

Få se om Linda å Abbe vågar leka me oss idag,han håller ju på å inskolas hos dagmamma.

SKa iaf åka iväg och köpa uteblommor snart. Ska plantera i krukor å lådor och göra lite fint här idag tänkte jag :-) :-) Neo ska få hjälpa till så klart,hi hi. Blir inspirerad av Linda som grejar som en tok ute i trädgården ;-)
Så idag blir en utedag minsann. Sååå härligt väder nu :-))

Väntar på att Liam ska bajja ur sej ett 3-dagars lass. De kommer INTE bli kul. Han äter ju som en häst!!
Så här ser hans dagar ut:

5.00 En portion gröt (mamma skapligt medvetslös)
8.00 En till portion gröt
10.00 En hel banan
12.00 Lunch (en stor burk,eller hemlagat)
14.00 turkist yoghurt med fruktpure
16.00 middag (samma som lunch)
18-19.00 gröt igen...

Han äter ju mer än vad en annan gör... definitivt mer än vad Neo gör.
Iofs så dricker han ju INGEn välling eller nå sånt alls... Ja.. han e en matglad kille helt enkelt,de är jag glad för :-))
Har blivit myyycke bättre sen jag slutade amma.

Lite kort från senaste veckan!

image129

image130

image131

image132

image133image134

image135

thats it for now :-)
Uppdaterar mer ikväll!


19.27

Idag har vi vart duktiga jag å Joxen :-)
Jag åkte iväg me pappa och köpte blomlådor+en massa blommor. Så fick jag amplar av mormor,3st som jag planterade hängpetunior i. Så nu ärre superfint på framsidan.
Sen oljade jag in våra utemöbler,å dom vart som nya. Jättefina blev dom!
Så åkte Jox iväg å lånade högtryckstvätten av sin mamma å tvättade altanen,sen oljade han in hela den.
I morrn ska vi ta lilla altanen på framsidan oxå. Blir så himla bra :-)))
Så kul å hålla på ju!

Så kom Linda å Albin hit oxå,å lekte me oss. Alltid så kul å ha dom här :-))
Tilde va me å lekte en sväng oxå :-)

Idag har jag knappt ens tänkt på att jag kör cambridge,har vart så fullt upp. Skönt värre :-))
Fast nu alles nyss när jag va ut så höll emil på å grilla. Aaaah gööött!!

Både Neo och Liam stupade i säng nu,så trötta mina fisar :-)
Nu dröjer de nog inte förrän Liam kryper. Han har grejat massa här ute på gräsmattan å övat sej,hi hi.
Så vet han vart lampan är oxå,min duktiga kille *älska*

Nu ska jag snart ut på en långpromenad me Katja,sen blire då sängen. Va ju upp me Liam 5 i morse *gäsp*
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: veronica

massa söta kort på sönerna era.=)

2007-06-03 @ 12:34:29
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Nagge

Vad härligt att L äter så bra. Det är ju ett orosmoment när de små liven jäklas med maten! =)

2007-06-03 @ 12:44:36
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Vicki

Vilka fina kort på killarna , gud va stor Liam blivit!!! Kryper han?? fan vi måste ses... Tänk att de ska va så svårt. Va du är duktig med sopperiet , skulle nog inte klara de nu i grilltider. Ha de gott , kram

2007-06-03 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0