dag 8

aaah va trött jag är. Skulle ju få sova inatt (första gången sen Liam kom :-P) Men jag vaknade ändå när Liam vaknade,+att Neo vaknade å var lessen,så han fick sova me mej inne i datarummet. E så ovan att sova breve honom,å han ligger å sprattlar en massa så de blev inte mycke sömn...

Började kl 12 å jobba,och jobbade till 22.30.
Har vart såååå lugnt nu på kvällen,så de va skit trökigt. Enda roliga va å träffa Linda å Abbe en snabbis när dom va in å handla. :-)

Linda är världens bästaste kompis,hon ställer alltid upp och finns där för en. Älskar dej gumman!!! Kände bara för att säga de. Hi hi *puss på dej*

Har saknat mina killar massor idag. Dom har vart hemma hos farmor och haft de superbra hela dagen :-)) Grillat å vart ute å lekt hele dagen.

Cambridge går ff bra. Lite drygt idag bara när alla kom in å handlade grill-mat. Aaah,avis,hi hi.
Men de e bara å hålla ut :-))mna märker verkligen skillnad i kläder och så nu.
HAr tjuvvägt mej,men jag tänker gå efter Brittas våg,för min e inte riktigt som den ska :-P
Så på tisdag ska jag å väga mej hos henne :-)

Nu ska jag faktiskt ner å cykla lite fast jag e aptrött,men jag ar inte fått nån motion alls idag,så de känns som att jag måste :-P

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå va du är gullig gumman.Älskar dig määää!!!Du är min bästaste vän!!!!
Hoppas du får sovmorron idag!!!Pyss på däj...

2007-06-03 @ 08:57:54
URL: http://lindaluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0