dag 7

åååå vikken booring dag. SKulle ju ha vart hem till Sara å Martin idag,men de blåser ju så förbaskat,så jag hade ingen lust att låta ungarna va ute å åka vagn i detta blåsväder. Vagnen e ju framåtvänd,så de blåser ju rätt i fejset på dom. Så är dom snoriga bägge 2,så de känns onödigt.
Tråkigt,hade velat lekt med Sara idag!

Vi har inte gjort så mycket idag. Liam har vart grinig å gnällig hela dagen,å bara grinat å velat bli buren,så de har inte hänt så mycket.
Nu har bägge ungarna somnat,sen tänkte jag gå ut me dom en stund iaf innan Joxen kommer hem.
Då ska vi åka å handla. Liam äter oss ur huset.ha ha.
Tyvärr kan jag inte säga de samma om Neo som äter lika mycke som en mygga ungefär :-P

I morrn ska jag jobba 12-22.30. Sen ringde Lena från jobbet å undrade om jag ville byta skift me henne nästa lördag å jobba 12-22.30 i stället för 11-17. De sa jag ja till,för de blir fina pengar :-))

Undra om jag ska lägga mej å sussa en stund jag med... lika bra å passa på,de händer ju inte ofta att dom sover samtidigt...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

va stark du e som kör de där så länge. fuskar du inget alls?

2007-06-01 @ 19:10:39
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: veronica

hallå hur gårre med c?
när ska du väga dig..nyfis.=)

2007-06-02 @ 19:35:56
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0