dag 14

Aaaah fatta att man kört C i 2 veckor i morrn. Lite stolt är jag allt :-))
Fast nu längtar jag tills midsommar,för då ska vi hem till svärmor å fira midsommar,å dååå ska jag få äta,hi hi.
Få se om jag kör kombinerad då ett tag eller hur jag gör :-))

Igår tog jag å Katja kidsen me oss och åkte till kupolen å shoppade.
Neo å Tilde va väl drygare än drygast,men lite fick vi shoppat ändå :-)
Lägger in lite bilder

klänningar till mej

image136
I löööve them,lär nog köpa nå mer färg oxå .-))

top till mej
image137

set till Neo (köpte ett till i orange-ljusblått men de har han redan skitat ner)
image138

scarfes å bara knyta över håret till moi.
image139

diadem :-) (observera mina hotta pyjamasbralls,ha ha..
image140

Sen köpte jag även en röd väska,men den glömde jag att ta kort på :-P

Måste nog ner på gina nån dag,och köpa klänningen i rött oxå.. dom e sååå sköna :-)))


Nu ska jag umgås me min family. Jox har nyss städat toan uppe. Jag har gjort den nere.. Har dammsugit och torkat golv nere oxå,bara övervåningen kvar :-P

Annars har Tilde å Neo badat i poolen ute hela fm,häääärligt väder :-)))))


20.51

Kom precis hem från en långpromenad me vovven. Såååå skönt ärre ju ute,helt underbart att vara ute å gå :-)
Va ut igår kväll oxå,me vovve + katja.

Pappa skjutsa mej tidigare idag å hämtade en cykel som jag fått av mami. Så i morrn ska jag cykla till jobbet. jobbar ju 12-22.30.

Killarna somnade vid sju,dom var jättetrötta bägge 2. Vi har vart ute å lekt å greja hele dan.
Liam försöker resa sej mot allt nu,å ramlar å slår sej så klart,skrutten min. Många bulor kommer de väl å bli..

Nu ska jag slappa lite,sen ut å hänga tvätt å vattna lite :-P
Jag å Jox ska nog kika på nån film oxå.
nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ett sånt där set från hm (linne och shorts) har Arvid med, fick i 1-års present!

2007-06-08 @ 21:43:57
URL: http://kosmo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0