dag 12

Idag har vi vart ute HELA dagen.Såååå underbart :-D
Gick över till grannarna i morse,och där har vi varit HELA dagen. Tilde,Neo och Fanny har badat i poolen flera timmar,å haft superkul. Liam Har vart en riktig suris idag med,så jag undrar om de e tänderna som spökar...

Malin kom förbi oxå,och lånade ett par mammabrallor av mej. Stackarn hoppas bebis vill komma ut snart,så hon slipper gå gravid i denna värmen!
Jox kom hem vid halv 3. Sen vid halv 4 drog vi iväg till Britta,för jag skulle väga mej å köpa mer påsar. 6 kilo har jag gått ner på 12 dagar :-D Inte illa tycker jag :-D Fast enligt min våg så e de 7 kilo,låter ännu bättre tycker jag,ha ha :-)

Hem igen å värmde på mat så kom Linda å Abbe förbi. Neo å Abbe fick köttfärssås å spaghetti,som dom mumsa i sej. Eller ja,abbe mumsa iaf,Neo peta väl som vanligt :-P
Sen lekte dom massa han å abbe.
Så kul när dom kommer hit,vi tycker så mycke om dom :-)))

Sen har jag duschat Neo,läst saga,och stoppat honom i säng,han va supertrött min skrutt.
Liam e ff vaken,för han powernappade i bilen på väg hem från Britta.
Jag ska strax gå ut och vattna blommorna,sen ska jag ut å gå med Katja.
Sen blire sängen,för jag ha vart vaken sen 5 i morse..
Vet inte hur jag ska göra med Neo och dagis i morrn.. Känns taskigt å skicka dit han när de e stekhett ute. Bättre han får vara hemma där han kan svalka av sej iaf...
Måste iaf dit å hämta hans solskydds lotion,för de glömde Jox där i förrgår,så vi har fått låna av grannarna...


21.27

Blev ingen promenix me Katja för hon skulle kolla på fotboll. Så jag tog me mej dom andra grannarnas hund,å jäääklar va svettig jag är. Snacka om att man gick fortare än vanligt,ha ha.
Jätteskönt va de iaf :-D Hon får typ aldrig vara ute å gå,bara hemma på gården typ. Så henne tänker jag ta me ut varje kväll nu :-D Mysigt,nu vill jag me ha hund.. ha ha

Nu blire duschen igen då,sen sängen!


Kommentarer
Postat av: veronica

oo härlig viktnedgång...grattis.=)

2007-06-06 @ 20:21:07
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Nagge

Åh..6 kilo var inte illa. Nu kan du få 6 kilo av mig som du kan cambrigea bort. *fniss*

2007-06-06 @ 20:32:40
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Lottisen

ja de har vart ett underbart väder idag =O)

2007-06-06 @ 20:42:23
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Vicki

ÅÅÅ , 6kg kanon bra!!! vi måste höras sen , åker till lillebror nu , ska bli skoj med lite semester nu mitt i allt flyttande. Kram

2007-06-06 @ 23:56:03
Postat av: Jeanette

ååååh, ja vill oxå ha hund. gosigos. / pinkranden i skallen *böla*

2007-06-07 @ 06:54:08
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0