-9 kilo

Va å vägde mej hos Britta idag,och 9 kilo har jag gått ner. Härligt :-))
Har ju en vecka till på mej,så man får hoppas jag spränger 10-kilos gränsen :-D Men de borde jag väl göra.

Annars har vi vart hos min mormor idag,hon fyllde ju år i onsdags,så vi grattade henne idag.
Hon fick en förstoring på killarna,och blev så klart jätteglad :-D

Sen har vi bara vart hemma. Ungarna har vart tröttisar idag,så Liam slocknade precis.ö Neo ska snart sussa med,för han är sååå dryg när han är trött =/ Bara gör sattyg å drygar sej..

Frida har vart här ett par timmar nu på em. Kul å skvallra lite me henne,de va längesen vi sågs!
Hon är så go :-)

Nu ska jag gå ut å gå en vända,sen ska jag ta å försöka plocka ut mina extencions (stavning??) så slipper vi de på onsdag då vi ska sätta i nya :-)
åååå vi ska ut på midsommardagen i stället. Ska bli sååå kul,jag längtar!! :-D

00.55

Aaah snacka om att jag har ont i hårbotten. Vilket skit att få ur alla extentions.. Eller dom va lätta att få ur,men de fastnade ju en massa lim i hela huvet,som har tagit FLERA timmar att få ur.
Sen har jag nog förstört min plattång oxå för tid och evighet.. :-P
Känns som jag e flint nu,ha ha.
De skulle INTE va nå för dej Vejron,e de inte du som e så hår öm? ha ha
Hoppas jag har nå hår kvar på huvet i morrn när jag vaknar :-)

Kom iaf ut på en långpromenad. Va inte alls sugen. Känner mej sådär halvseg,å näsan rinner. Så de e väl förkylning på G i guess.
Å i morrn ska jag jobba 13.22.30. Känns mindre frestande faktiskt. 3:e lördagen i rad nu... Men sen e jag ledig hela nästa vecka :-)) Å Joxen jobbar bara mån-tors sen e han ledig i 3 dagar.
Längtar till midsommar nu,och midsommardagen ;-)
Nu ska jag sova. Får sovmorgon i möru,sköööönt :-D
nattinatt

Kommentarer
Postat av: Nina

Ville bara gratta till viktnedgången, va imponerad jag blir!!

2007-06-15 @ 21:51:39
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: Linda

Heja,heja...va duktig du är gumman!!!Snart är du förbi 10 kg gränsen.Och du kommer att bli sååå fin i ditt nya hår =).Längtar tills lördag :oP

2007-06-16 @ 08:30:46
URL: http://lindaluu.blogg.se
Postat av: veronica

skrev till dig på msn igår men det varkade mysko fick du nå svar?
grattis till ditt minus och ja det är jag som är så håröm ajaj inte nått för mig då med andra ord..synd för jag har funderat haha..vill ha långt hår..har inte haft det sen jag var liten

2007-06-16 @ 09:14:29
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lottisen

Jag fattar inte hur ni klarar av de där =O) klart du spränger 10 gränsen...

2007-06-16 @ 14:15:51
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0