toppenkväll

Igår hade vi en toppenkväll. Beccis å Pär va här,vi grillade,drack lite öl å cider och spelade poker. Babblade en massa,å käka en massa götta. Skittrevligt var de,de lär göras om SNART :-)))
Jag fick så klart skitsjuka av allt flootande,ha ha. Sådär lagomt kul när man har främmande lixom *asg*
Tur att rebecca å jag har samma humor,dvs BAJS humor,ha ha ha....
Kom väl i säng vid halv 3 nånting,å strax efter 6 slår kidsen upp sina blå *gääääsp*
Har legat å myst me Neo på soffan å kolla på barnkanalen medans Liam sov middag,så jag slumrade väl till lite emellanåt iaf :-)

Idag ska vi hem till pappa å grilla. Skönt att slippa laga mat ;-)
Syrran ska oxå dit,sen så ska hon sova hemma hos oss!

Nu ska jag göra mej i ordning innan vi ska iväg!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja vill oxå grilla idag. men vi får se. emil som stretar.

2007-07-15 @ 13:06:52
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!Hoppar runt i olika bloggar..Låter som ni haft en trevilg kväll,saknar korten,sånt är alltid skoj...
Ha en fortsatt trevlig dag!!

2007-07-15 @ 14:20:52
Postat av: Lottisen

ååh ja visst är de skönt o slippa laga mat *avis*

2007-07-15 @ 14:35:47
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0