tillbaka

Vårat modem dog,så vi har vart utan internet sedan i fredags. Ganska skönt ändå tycker jag,för man har ju fått en massa gjort här hemma :-)
Idag har de vart fullt hus här. Vicki å kidsen kom hit i morse,och har vart här hela dagen. Superkul!! Vi har fikat,käkat lunch,ungarna har lekt å vi har babblat en massa. Verkligen jätteroligt,de måste vi göra oftare :-)))) Dom åkte hem runt 6-tiden tror jag de var. Maria och Victor kom förbi en snabbis oxå å kollade på sovrummet,sen kom även Joxens mamma+mormor,Knuths,Wei Wei+lillen. Sååå söt,hi hi :-)
SÅ man kan säga att de har vart fullt ös,hi hi. Men de e bara kul tycker jag :-)
Nu ska jag måla andra vändan i trappan. Räckena e klara,men själva trappan har jag bara målat en gång. Men de kommer bli sååååå fint :-D
Nä,ska ringa Rebecca nu,sen börja måla!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kan du inte lägga ut en bild på trappen sen när den är klar så man får se?? *vill också måla vit*

2007-08-01 @ 22:31:48
URL: http://kosmo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0