Ont i ryggen..

Har haft så förbaskat ont i ryggen några veckor nu. Men idag har de vart extremt... Har knappt tagit mej upp ur soffan nu på kvällen..
Fortsätter de så här så lär jag nog sjukanmäla mej i morrn å försöka få tag i en kiropraktor... Kul... NOT!
Hade ju så här ont en dag förra veckan oxå,å ringde en sån,men den jäkeln hade semester så klart... Så då sket jag i att ringa nån mer... De ångrar jag nu :-(
Har hållt på å målat vårt sovrum hela dagen,så de kanske e därför jag har så ont nu =/
Vi får se hur de känns i morrn...

De blir iaf sååååå fint i sovrummet. Väggarna e färdigmålade. Nu väntar vi bara på tapeten som vi har beställt... De kommer bli skitsnyggt! Visar bild sen när de e klart. Nya möblerna har kommit oxå,så jag längtar tills allt e klart nu så man kan skriva ihop allt (läs JOXEN kan skruva ihop allt) :-P

Liam har börjat sova i eget rum nu. Första natten gick inte alls bra. Vi hann inte mer än å lägga oss innan han vakna å grinade,väckte dessutom Neo,så de sluta med att båda ungarna låg i vår säng.. ha ha..
Men igår gick de jättebra,han vaknade 5 i morse.. Han hade säkert somnat om om han fått välling i sängen,men storebror va ju så klart oxå in å stimmade,så bägge ungarna skulle ju upp. Höll på å börja grina när jag såg att klockan stod på 04.54... Ahhh.... Men Liam somnade om nästan på en gång,å så slog jag på en film till Neo så vi låg och myste på soffan han och jag. Jag somnade som vanligt,ha ha.

Nu ska jag försöka resa mej upp härifrån =/

Kommentarer
Postat av: Linda

Ussa,vad trökit att du har ont i ryggen gumman.Hoppas du får tag på en kiropraktor som kan rätta till dig.
Ser fram emot att se erat sovrum sen =).

2007-07-24 @ 12:37:18
URL: http://lindaluu.blogg.se
Postat av: Lottisen

Ja ha vart hos en kiropraktor, jösses de va skönt!

2007-07-24 @ 19:16:56
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0