Oj va längesen..

va ett tag sen jag skrev nå nu.. Har haft fullt upp :-)
Förra veckan åkte iaf jag å Neo till Grangärde (till mamma å Ingvarå lillebror) å hade de supermysigt. Kände att han behövde lite egentid med mej,så Liam fick stanna hemma med sin pappa :-)
Vi hade iaf jättemysigt,3 dagar var vi där,fiskade,badade (Neo å Robin badade,vi andra frös å kollade på,ha ha *badkruka*) Va uppe seeent på kvällarna. Neo va vaken till halv tolv,han som däckar vid 7 på kvällarna annars. Sen va jag å mamma uppe till minst 3 varje natt,ha ha. Men sen fick man ju sova till halv elva-elva på förmiddagarna. Ovant å inte gå upp med Liam på mornarna (som jag för övrigt saknade jättemycke så klart :-)
Men han hade de så bra här hemma med Joxen så :-))

Den här veckan har jag börjat jobba. Joxen ska ju va ledig hela juli nu,så jag ska jobba hela månaden.
Nya scheman å allmänt halvkaos på jobbet,men men de blir säkert bra bara alla kommer in i de..
SKa försöka pricka in en helg å åka till kålmården med maria å victor nu i juli oxå,de ska bli skoj :-D

Idag jobbade jag bara 18-22.30. Skapligt löjligt pass,ha ha.
På fm så var vi hemma hos grannarna tvärs över vägen. Neo går på dagis me deras äldsta kille Elias. Dom leker jättbra på dagis och så,sen har jag pratat lite me henne på familjeliv,å så kom vi fram till att vi bor jättenära,så idag gick jag å Neo dit. Vi hade de jättetrevligt. Neo och elias lekte jättesnällt å vi babblade massor,skitskoj! Sara skulle ha kommit oxå,men hon fick förhinder,så de va lite trök,men så blire ibland :-)
I morrn ska vi iaf gå upp till badplatsen å bada med dom. Hoppas de blir fint väder bara :-)

Har ju en massa kort i kameran från när vi var i grangärde,men kameran e väl som vanligt död :-P
I hate it,den slukar batterier. Vill ha en nyyyy ju :-)

Nu ska jag gå å sussa. Har världens äckel-mensvärk,gör ont ända bak i ryggen. Crap.
Förut har jag ju haft p-piller så då har jag inte haft nå ont.. men eftersom jag ammade så länge nu,så blev de spiral fort som ögat på efterkontrollen,ha ha. Inga fler bebisar här inte!!! Men vette 17 om jag inte föredrar p-piller om man ska ha så här ont varje gång... hallelulija för hormoner :-P
nää.. natti natt!


Kommentarer
Postat av: veronica

håller med dig om spiralen..
JAG har såå ont före och vid varje och efter mensen..vad då ont jämt..hmm..

2007-07-06 @ 07:35:22
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Jeanette

ja har aldrig vart på nån efterkontroll när ja skjutit ut ungar. ja e busig *fniss*

2007-07-06 @ 09:00:02
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Nina

Kul att äntligen få läsa lite i din blogg igen! Är själv inte så flitig skrivare heller längre, har lixom inte tid... SKöt om dig och ha en trevlig sommar!!

2007-07-06 @ 13:04:19
URL: http://kosmo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0