nyklippta killar.

Igår klippte farmor båda killarna. Dom vart sååå fina,hi hi.
Har bara kort på Liam,för Neo sov kvar hos farmor :-)

image181

image182

Skulle egentligen ha rakat han lite längre upp så han fick mohikanfrilla,men han gaaaallskrek så de va lite svårt. Men han blev sååå fin,värsta coolingen,hi hi :-D

Neo har vart å badat med farmor idag i maserhallen,han hade haft de jättebra hemma hos henne. Han blev så glad när han fick åka dit,hi hi :-)

Jag har jobbat. Kom hem för en stund sen.
Jobbar i morrn med,heeeeela dagen.
Å heeela helgen..
Ååå vill va hemma å fixa iordning sovrummet ju. Måla å tapetsera,för i morrn kommer möblerna som vi beställt...

Ne nu ska jag strax sussa... slänger in lite fler bilder först!

image183

image184

image185

image186

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: veronica

ooo sööötis pojkarna.=))

2007-07-18 @ 23:17:53
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lottisen

Ja vill oxå klippa mig.. melon *dregglar* bada vill jag oxå.. känns onödigt att ja köopte ny bikini,vintern hinner ju komma innan ja får komma iväg o doppa mig =O/

2007-07-19 @ 10:33:38
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0