Lugn dag.

Idag har vi vart halvt barnlediga. Neo har ju vart med mormor å co i sommarland,å han har haft de såååå bra. Va helt uppspelt när han kom hem min lillfis :-D Somna på 3 röda när han kom hem :-)

Jag har vart hos kiropraktorn idag. De var behövligt sa han. Hade världens låsningar i ländryggen,som han knäckte till. Behöver dit en gång till inom en vecka igen...
Har kännt mej jätteöm hela dagen,men de e bättre iaf... Han tyckte inte jag skulle jobba idag,så jag blev hemma.
Men i morrn ska jag iaf försöka ta mej iväg,tror de kommer kännas bättre då.

Jag Liam å Joxen har bara vart hemma idag. Sov middag när vi kom hem från ludvika,de var behövligt för Liam vaknade 4 i morse å drygade sej.Sen Neo kl 5,aaahhh.
Joxen åkte å köpte mc donalds när vi vaknat,orkade inte laga nå mat :-P

Sen skruvade vi ner räckena till trappen och slipade dom,så nu på kvällen har jag målat dom vita :-)))
Ska måla hela trappan vit oxå (den e vanlig furutrappa *hata*)men jag börjar me räckena :-)

Rebecka va nyss här å babbla lite,dom hade precis kommit hem från bollnäs. Skönt att dom e hemma igen tycker vi,hi hi :-))
Nu ska jag måla en vända till,sen blire sängen!!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Soya

Nej Hörru, nu får vi skärpa oss va? Måste träffas nu. Inte bara säga det, utan göra det också :) Vad är det för märke på tapeten ni har i sovrummet? Och vart hittade ni möblerna? Puss

2007-07-27 @ 11:44:51
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: veronica

Ekkoo vart är ni...vad gör ni hur mår du pöss

2007-07-29 @ 17:11:14
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Soya

Har gjort om min design på bloggen helt själv. Vad tycks? Kram

2007-07-30 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0