ledig

Idag har jag vart ledig. Sååå skönt. Sov till halv elva :-D
Sen gick jag och Neo med Rebecca,Elias och lilla Benjamin till badplatsen häruppe :-))
Helt perfekt att de finns en så nära,speciellt när man inte har körkort varken jag eller R :-P
Killarna var badkrukor,men dom hade skoj ändå,hi hi.
Sen gick vi vidare till Neos favvo-lekpark här uppe. Där lekte dom och hade skoj :-)
Jättekul,verkligen. Elias och Neo leker jättebra,å R är skit trevlig!!

När vi kom hem fixade jag mat,sen åkte vi och handlade.
Neo var såååååå dryg i affären,så jag lovar att han va gratis :-P
Slutade med att jag bar ut en skrikande unge i bilen,aaah. Ljuvliga trots :-P
Sen skulle vi egentligen ha gått hem till grannarna igen,men jag kände att jag va tvungen att städa här hemma.
Märks ju att man har jobbat om man säger så :-P
Mens=städmani. Jag blir ett städfreak av värsta sort alltså.. Undra varför de blir så??
Jaja,skönt att få de städat iaf :-P
Iaf på undervåningen. Av nån anledning så avskyr jag att städa uppe.
Kanske är för att jag inte alls trivs med övervåningen..
Men de ska ändras när vi blir lediga tillsammans i augusti,de har Jox lovat nu. Ska måla om i vårt sovrum+Neos rum.
I limas va de nytapetserat när vi flyttade in så de e fint som de är. Sen vill jag även måla om hallen uppe igen... Vi gjorde ju de förra sommarn,men jag har redan tröttnat på färgen,ha ha. Får skylla på gravidhormonerna när jag valde färgen ;-) Vill ha grått uppe precis som vi har i hallen nere :-)
Nu ska jag kika på film! Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja blir oxå städgalen när ja ha mens eller strax innan. helt sjukt.

2007-07-06 @ 22:44:29
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0