Klaaaart :-D

NU e äntligen vårt sovrum klart,förutom lite lister å så. De va sååå himla fint,vi e jättenöjda!!!!!
Tyvärr så är vår kamera HELT värdelös så de gici inte å få till nån bra bild :-(
Men här är en så ni ser någorlunda iaf!

image187

Tapeten går i svart och silver,sen är de ljuuust gråa väggar. Mycke snyggare i verkligheten,bilden blev så mörk! Nu ska vi bara skruva ihop sängborden å byrån oxå..
De blir nog i morrn tror jag. Joxen e trött nu,efter allt hans slit idag,jätteduktig har han vart :-))
Min pappa va här å hjälpte till oxå,men mest som moraliskt stöd,hi hi.

Jag har vart hemma från jobbet idag. Hade lika jäkla ont i morse med. Ringde ryggakuten,men dom hade ingen tid förrän NÄSTA tisdag!!! Jag som ska jobba hela helgen lixom... vette 17 hur de ska gå...
Jag tog den tiden iaf,så får jag väl avboka den om jag får tag i nån annan. Mamma känner en som bro i ludvika som har fixat ryggen på mej förut. Ska nog ringa honom oxå så får vi se...
I morrn e jag iaf ledig så...

Jeppe,Emma och Samuel va hit och hälsade på idag oxå. De va skoj,de blir så långt mellan gångerna nu,för dom jobbar så mycke bägge 2.. Så de va kul å se dom. Sam å Neo lekte ute å plocka blåbär å hade skoj :-D
Nu blire å slappa,sen blir de nog tidigt i säng,är så himla trött!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va snyggt det blev =)))))
O vikken fin säng!!

2007-07-24 @ 22:02:15
Postat av: Linda

Men guuu va snyggt de blev,va duktiga ni har varit :).
Hoppas du får tag på han i ludvika så han kan fixa ryggen på dig gumman.
We miss ju gajs ;O)...pyss

2007-07-24 @ 22:13:26
URL: http://lindaluu.blogg.se
Postat av: Nagge

Snyggt det blev i sovrummet. Vill gärna se ett kort till sen när allt e klart! =)

2007-07-25 @ 09:44:19
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Jossan

Tjusigt tujusigt!Är den sängen från Ellos,ser iaf lika ut...Mkt snyggt med mörka möbler,själv håller jag på att inreda med mios Indo serie *melove*
Ha en fortsatt trevlig sommar!

2007-07-25 @ 10:11:28
Postat av: Jeanette

ja de va snygga grejer!

2007-07-25 @ 14:42:46
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0