halvdöd

Ja just halvdöd känner jag mej nu. Cykla hem från jobbet,å kom hem för typ en halvtimme sen. Dessa backar tar död på mej,ha ha. Har ju inte en endaste växel på cukeln. Å när jag jobbar så här sent,så vågar jag inte hoppa av cykeln å gå uppför heller,läskigt ju..ha ha.. Så jag cyklar som en toka. Vilken syn va? *asg*

Har precis setat å beställt sovrumsmöblerna som jag visade förut. Fick våran andra teve såld nu idag,så då e de bara å passa på :-) Weii va skoj de kommer bli så fiiint :-D
Nu gäller de bara å komma överens om tapet eller färg till sovrummet oxå... De blåa ska BORT!!

I morrn ska vi grilla å spela lite kort me Rebecca+sambo. SKOJ! Blir nog lite alkohol oxå tror jag minsann ;-)
E ju ledig i helgen å de ska bli sååå jäkla skönt!
Nä,surfa lite,sen lägga mej å läsa!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

mmm grillat är mumma...

2007-07-14 @ 08:36:39
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

hahaha som en toka!

2007-07-14 @ 09:52:52
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0