Trötter

Ja usch va trött jag är,de vart sent i natt. Blev ingen mer film ändå,men satt å surfade till kl va väl 3.
Leta efter en ny säng. VILL HA. Är såååå trött på våran svarta smides,uscha. Vill ha en vit träsäng.
FAst har inte hittat nån jag vill ha än...

Få se om Maria å Nicke å co kommer hit idag. Hoppas de,blir så långt mellan gångerna vi träffas nu,ungarna e ju sjuka hela tiden. Saknar dom massa!

Saknar min Linda massor oxå,tror hon e uppe i Mora.

Å Maria så klart. Henne ska jag ringa i kväll,längesen jag träffa henne med. Hon va hit efter jul me superfina kläder till killarna,men nu ärre ett tag sen jag såg na :-)

Undrar hur Vejron har haft de då,ute i böljan den blå. Hoppas de inte gungat allt för mycke åt er :-)

Nu lär jag byta bajsblöja på Liam.

Förresten Jeanette,grattis till förlovningen!! Du hann ju avregga dej på FL innan jag hann säga grattis. Superkul,va söta ni är :-))


22.39

Nu så har Liam somnat. Neo han somna för längesen :-)
Nu e helgen slut jue,snyft :-(

Idag har jag iaf städat lite på fm. Gör man nå annat?? :-P
Sen va vi ut allihopa,Jox skotta en massa snö,jag lekte me Neo och liam sov i vagnen. Mysigt me så mycke snö tycker jag,blir så fint häruppe då :-)

Jox gick in å gjorde lunch. Vi käkade,sen kom Lars och Wei hit å hälsade på. Jätteskoj :-))
Dom hade me sej bröllopsalbum från när dom gifte sej i Kina. Shit vilka bilder alltså :-)))

Sen busa lite me barnen,å sen va de läggdags för Neo.
I morrn ska han gå på dagis,han längtar såååå skrutten,hi hi.
Lova att jag ska dra honom i pulka dit :-)

Nu ska jag duscha,sen ärre nog sängen!


23.17

Så här låg snutten nyss när jag va in å kika till han *s*

tok

Kommentarer
Postat av: jeanette

Tack så mycket!!! ja men ja fatta ju inget om stället o de verka va så tråkigt därinne, inte min grej o babbla ungar o förlossning haha.

2007-01-21 @ 12:02:41
Postat av: Maria

Saknar er oxå massa gumman! Hoppas vi kan ses nått till veckan!

2007-01-21 @ 20:35:41
Postat av: veronica

söööt liam =)

2007-01-22 @ 10:26:10
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0