tråk söndag

Usch söndag igen. Hatar söndagar,för då ska Jox jobba i morron igen. Booring.

Blev ingen film för mej igår.
Skulle ju se night at the museum.
Men jag somnade först på soffan.
Sen vaknade Liam å knöla,så jag matade honom lite,å då somna jag,å vakna nu i morse :-P
Undra om Jox blev glad på mej? ;-)
Han sover ff.
De va faktiskt Liam som vaknade först i morse.
Han vakna vif halv 8,sen kom Neo upp en halvtimme senare ca.
Nu ligger dom bägge 2 i Liams babygym å leker *s*

Få se om Maria å Nicke kommer idag.
Liam har feber idag med,så vi får väl se om dom törs komma..
Tror ju att de e tänderna som sagt,men man vet ju aldrig..
Nu ska jag leka me mina sötnosar!

godingar



20.44

Usch vikken boooring dag detta har varit.
Maria å co va oxå förkylda så vi får träffas nån annan dag.
Trist :-(
Jox å neo åkte hem till Jox mamma å kika fotboll å käka mat.
Jag stanna hemma me Liam,för han har haft feber å vart superkinkig hela dagen.
Han har bara vart nöjd då han har legat på mitt bröst å sovit.
Stackars snutt.
Så jag kika klart på filmen som vi började på igår.
Den va bra :-))
HAr inte gjort nå alls idag typ.
Trist när de ska va nån sjuk hele tin.
Men men de e väl så å ha småbarn ;-)

I morrn kommer Ingela å Elias hit när Neo slutat dagis.
Neos gamla dagiskompis,på förra dagiset :-)
Ska bli kul å se om dom känner igen varann,dom har ju inte sett varann sen Neo slutade på nattviolen i april :-)
Nu ska vi snart se film.
Employee of the month hette den tror jag.
Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0