Tidig morgon.

12.34

Idag gick vi upp allihopa när Neo vakna. De e ju alltid han som vaknar först här hemma :-P
Jag va på uselt morgonhumör.. Som vanligt ha ha...
Men de gick över efter ett tag :-P
Jox åkte iväg till sin brorsa sen,han skulle hjälpa honom me nå jobbansökan.
HAn har ff inte kommit hem.

Jag å killarna har vart ute lite me Katja å Tilde å Fanny. Sen va vi in till dom en sväng å fikade.
Nu har jag kyckling i ugnen.
Hoppas Jox kommer hem me riset snart bara :-P
Vi hade bara vanligt hemma å de gillar inte jag,vill ha fullkorn. Så han får åka å handla.

Få se om syrran dyker upp nå sen. De vet man aldri... Hoppas de iaf,jag saknar henne.

Sen ikväll blire väl bara å va hemma å mysa :-) Se nån film kanske.

Väntar på att Liam ska bajja ur sej så han kan sova sen. Han bajsar ALLTID samma tid varje dag.. Intressant å veta va?? Ha ha


21.42

Sitter å svettas som en liten gris. Cyklat 2 mil. Ska strax hoppa in i duschen.
Sen hoppas jag att de blir lite film å mys :-)
Hmm Liam somna redan kl 20 i kväll,han brukar somna vid 22 annars...
Skönt så klart,men jag e lite skeptisk,hoppas han inte vaknar sen å e vrålpigg bara.. När han somnar 22 så sover han ju hela natten...
Nåja de återstår å se...

Syster va här idag iaf. Så glad att träffa henne. Peter va oxå med.
Hon har blivit så himla smal :-( :-(
Min älskade syster...

Kommentarer
Postat av: veronica

haha ooo vi har vart lika duktiga idag...pepp pepp duttiga du =)

2007-01-26 @ 22:05:24
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Jeanette

Ja ha ej sett henne på ett tag. mår hon bra?

2007-01-27 @ 09:01:30
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0