Sovmorgon

Idag gick Joxen upp med Neo.
Skööönt.
Liam sov faktiskt hela natten fast han somnade så tidigt igår.
Häärligt :-))
Nu sover båda killarna middag.
Jag ska cykla nu tänkte jag,hinner ju inte de i kväll för då kommer ju Vicki å co hit :-))
Skoj,skoj :-))

Nyss betala räkningar. Mindre kul. Hatar januari,USCH va mycke räkningar. Blää.
Nåja,egentligen ska man inte klaga,finns ju dom som har de mycke mycke värre.
Men jag klagar iaf :-P
De e en aning skillnad när man jobbar å nu när man får föräldrapenning kan jag säga.
Ändå har jag höjt min SGI massor sen jag va hemma med Neo.. Hur klara man sej då? ha ha..
Då jobba jag iofs extra oxå.. Kan jag ju inte göra nu me tutt-Liam ;-)

Nää hoppa på biken då innan kidsen vaknar!



00.07

Nu har Vicki å Magnus å kidsen åkt. Superkul å ha dom här som vanligt :-)) Synd att de inte blir oftare bara :-)
Neo å Tuva har lekt jättesnällt. Lite trötta på slutet bara,hi hi.
Magnus å Jox ha nördat uppe vid datorn,å jag å Vicki har babbla en massa :-)
Kom snart igen :-))

Annars har jag städat här hemma idag. Joxen å Neo åkte iväg å kika på Adams basketmatch,å jag å Liam va kvar hemma. Passade på å städa då,när dom 2 värsta grisarna va borta :-P

Nu ska jag å Joxen kika på film snart,om Liam bara vill somna. Hmm,bara han inte ska börja krångla på kvällarna nu igen...
Han har iofs inte varit sej själv riktigt idag. Haft lite feber å vart allmänt gnällig. Tänder kanske?
I hope not,får ont i boobsen bara jag tänker på de.. ha ha
Hoj!

Kommentarer
Postat av: veronica

hejja hejja med cykeln

2007-01-27 @ 12:04:34
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lotta

*sjunger* vi cyklar runt i världen vi spelar på gator o torg vi spelar på allt som låter ja t.o.m på vår hoj...

2007-01-27 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0