Skinnflådd

Ja de är jag under min näsa. F_N va ont de gör. Söndersnyten..lr nå :-P
Så har den här helgen snart gått oxå då. HAtar att helgerna ska gå så fort :-(
Har iaf vart hemma hos Joxens mamma å fått go mat idag. Va där från 12-17 typ.
Neo å Liam fick bada lite jacuzzi me farmor :-) Ja dom har då världens bästa farmor,de e då ett som är säkert. Goare får man leta efter :-) Hon gör verkligen ALLT för sina barn och barnbarn :-)

Efter de åkte vi¨å handlade på MAXI. Vilken förrädare jag är va,ha ha vi handlar typ alltid där :-P
Hem å käkade lite. Kyckling å grönsaker i ugn.. Ovanligt va?? Me like :-)

Lekte lite me kidsen. Eller rättare sagt Jox härjade me Neo så han va helt slut *s* Å jag å Liam kollade på ;-)

Stoppa Neo i säng å började kolla på en film. HELT värdelös. Sen vakna Liam iaf,lucky me,jag slapp se skiten,ha ha. Jox kolla klart på den fast den va TOTALT värdelös... Idiocrazy lr va f-n den hette... cheeses bara namnet?

Liam somnade sen om i sin säng. Han har börjat att vilja vara sjäv då han ska somna. I sin säng. Hur skönt som helst. Jag sover MYCKE bättre på nätterna när han inte ligger breve,för gör han de så kan han äta flera gånger,ligger han i sin säng äter han ingen gång. De är väl för att maten finns framför näsan på han när han ligger breve mej :-)

flumkort på mej å darling i kväll. Ha ha

flum



flum2


OJJ va Neo gapar i sömnen.. Jox försöker lugna ner honom. Undra va han drömmer för läskigt plutten.


NU ska vi kika på en till film.
Hoppas den e bättre!
Baibai


Kolla in Joxens moppe-musche på korten btw... LOL *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0