sjuklingar

Ja sjuklingar har vi vart här hemma. Både jag Liam och Neo. Jox är den enda som klarat sej. Nu är vi då mycke bättre iaf,skönt de. Förutom Neos otäcka hosta som vägrar ge sej :-(
Han hostade så han kräktes för ett tag sen. Å då fick han ändå hostmedicin när han la sej. Får ringa vårdcentralen om de inte ger sej,kanske behöver nån annan medicin. Låter som den läskiga krupp hostan :-(

Liam hade feber igår,usch man blir så orolig när dom är så små :-( Idag var han dock mycke bättre.

Nu ärre väl snart läggdags,har sovit som en kråka i natt. Hoppas Liam har somnat för natten nu bara,de ska man inte va allt för säker på :-P

Ååå Jox ska jobba hela helgen,TRÅK. Nån som vill hitta på nå??? Avskyr när han jobbar helg!! Han e ledig mån+tis i stället då,men ändå...

Iih nya gardinerna har kommit nu,ska hämta dom i morrn :-) :-)
En om målning i v-rummet skulle inte va helt fel,vi har då ljuslila där,förstår ni, LJUSLILA??? Såååå ugly,urkk!!!! Skulle vilja ha vitt därinne. Måste bara övertyga Jox först,han gillar inte vitt.
Fast jag brukar ju få min vilja igenom ;-)

Sitter å ladda nyaste avsnittet av L-word från maria. Aaah aj LOVE it!! Hoppas jag hinner få hem de idag :-) :-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ljuslila e väl fint =) Ja otäckt när de små e sjuka =(

2007-01-11 @ 07:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0