Sjuka barn igen då.

09.57

Neo är hemma idag. Han är pigg å så,men maaassa grönt snor rinner de,så då är de lika bra att han får vara hemma. Skitit har han gjort 3 gånger idag redan,så vet int om han har nå tjall me magen oxå.
Nåja,tycker de e mysigt å ha honom hemma så klart :-). Vi har pusslat å byggt lego å så.
Lillebror han sover..
Eller sov,för nu vakna han ;-)

Ska ta hand om mina godingar nu!

22.35

Hmm,de va denna dag de :-P
Myst me kidsen hela dagen. Mest Neo för Liam har sovit så mycke :-)
Sen har vi vart å storhandlat. Sååå trökigt men nödvändigt.
Glömde nycklarna i kundvagnen upptäckte vi när vi kom hem. Liam lekte me dom i vagnen.
Ååå suck fick lov å åka tillbaka då.
Som tur var så låg dom kvar.
SKapligt klantigt gjort.
Träffa Jeanette å Emil på affären oxå :-))

Nyss kika på greys anatomy,sååå spännande så jag blir galen!! Så nu laddar jag ner,aldrig att jag kan vänta en vecka tills nästa avsnitt. Ha ha vaddå tevenörd ;-)

Åh Liam har börjat bita mej i bröstvårtorna. Såååå förbannat ont fast han inte har nå tänder än. GAAAH.
Försökte ge han flaska för en stund sen. jo men visst. HELT hysterisk. Suck :-((
Vad gör man?? Nån som har nå klokt råd? Hilfe hilfe..

Nu e Jox sur på mej. Bara för hans förbaskade spel laggar när jag laddar.
Moget.
¨Då får han va sur då. Jag har setat me en sur å gnällig Liam hela kvällen,å inte sett hans nylle på hela kvällen,för han har setat... ja just de.. HÄR  *oxå sur*

23.36

Hm,blev visst en pause där. Vi blev osams å nu e jag sååååå arg!!
Vaddå helt fixerad i de där jäkla spelet. Börjar gapa om att jag måste stänga ner de jag laddar. Visst. Jag gjorde väl de till slut då. Annars har han väl fått psykbryt här.
Gick ner å cykla. Ganska bra sätt att avreagera sej på. Eller inte,för jag e fortfarande förbannad.
Sen ropa han ääälskling,kom upp å ladda då.
Å så gick han å la sej. TÖÖÖÖÖNT,kan inte ens ta en konflikt. Så gör han ALLTID.
Så konflikträdd så de finns inte.
Fine.
Aaaaaaah,karlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finns de nå normala såna??

Kommentarer
Postat av: veronica

haha ja jag sa ju att greys anatomy är såååå spännande..och det blir mer spännande...sitter och väntar på sista usa avsnittet....ii.=)

2007-01-31 @ 06:28:52
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Jeanette

du glömde skriva en sak i din blogg, bär potatispåsen gick sönder på affären hahahah. ja hatar oxå wow!!

2007-01-31 @ 08:42:03
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0