Shopping

13.53

HAr nyss kommit hem från kupolen. Jag å Liam å Linda å Abbe har vart där hela fm. Gick kanonbra,dom va så snälla så kidsen :-) Liam somna i bärsjalen. Aj löööv it,önska att jag köpt den tidigare. Hitta vä inte sååå mycke på kupan. skitdåligt me barnkläder tycker jag. Liam fick iaf 4 bodysar. Sen fyndade jag 2 st superfina soffkuddar på lagerhouse. svarta å vita,kan slänga in bilder sen. 25:-st,va bra pris tycker jag ;-)
Nu sitter jag å käkar wook me en massa gott i. Vitkål,morötter,paprika,purjo,champinjoner å kassler. Låter kanske mysko me kassler i,ha ha,men de e faktiskt gott :-) Man tager va man haver i kylen ;-)
Väntar in NEo å Jox när som helst :-)
Lite senare ska jag å Katja ut¨å gå en sväng!



16.20


Vilka tröttmössor jag har här hemma. Jox la sej å somna när han kom från jobbet. Jag gick ner å gjorde mellis till Neo efter att han badat,slog på en film till honom.Sen gick jag upp å matade Liam.Liam somnade. Å när jag kom ner så såg de ut så här:


kudde

Nya kuddarna va sköna att sova på tydligen *s*
Lite bättre bild då......



kudde

Fina tycker jag. Svarta på¨baksidan. Kommer passa kanon me gardinerna jag ska beställa.
Nu lär jag väcka 2 utav dom 3 som sover :-P










Kommentarer
Postat av: veronica

snygga billiga kuddar....fiiint pris.=))
Söt Neo på den ena kudden =)

2007-01-03 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0