Mormor

Idag har jag och Liam vart hos min älskade mormor å hälsat på. Aj laaaaaav her,hon betyder så otroligt mycke för mej. Å hon blir så glad när man kommer. Kom nyss hem,Jox hämta upp oss efter att han hämtat Neo på dagis.
Tänkte ju att neo skulle få vara hemma från dagis idag å följa me dit,men han ville till dagis,så då fick han väl de då. I morrn e han iaf ledig,då ska vi gå hem till Linda å Abbe å hälsa på :-))

Igår städade jag iaf bort julen. Skulle ju gjort de i förrgår,men då blev jag så lat å sussa me Liam i stället :-P Men igår blev de gjort. Skönt. Är trött på de redan på juldagen ju. Har hellre allt framme ett tag före jul.

Nu sitter Neo i badet igen,ha ha. Han har blivit helt galen i å bada. Bara för han älskar sina fiskar. Badleksakerna han fick i julklapp. Typ de enda han leker med,han släpar runt på dom jämt. Både i och utanför badkaret *s* Ändå fick han såååå himla mycke julklappar. De enklaste e tydligen roligast ;-)

Jox sussar på soffan han. När han vaknar så ville han åka till jysk å köpa fler kuddar. Han ska ju ha typ 100 kuddar när han sover :-P På nå mystiskt sätt så försvinner kuddarna här hemma. Men de blir väl så. Neo som spytt ner nån som man slängt osv.

Ska bli spännande å se hur Liam är ikväll. Igår va han sååååå gnällig. Vet inte om de e munnen eller magen de gör ont i kanske. Tror han fick ont i magen av vitkålen jag hade i wooken igår.. Shame on me..
Gu va han babblar därinne i badkaret *s* Ska gå in till honom nu!



21.39

Nu så. Har precis duschat efter en mil på cykeln. Superskönt. Å de skönaste av allt ät att jag inte vart ett dugg sugen på godis idag. Härligt :-)
Kommer nog gå alles bra de här tror jag :-) Längesen jag var så här peppad!

Nu ska jag underhålla min lilla chubby bebis :-) Neo han slockna vid 19. Har försökt få han å kissa på potta idag,men han är inte ett dugg intresserad :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0