Lördag

Nyss vaknat jag å Liam. Jox gick upp mej Neo i morse :-)
Iiih tjuv vägde å mätte mej i morse. 2,7 kilo å 5 cm i midjan e borta.. ha ha skapligt va??? Lär ju va amningen som gör att de går så snabbt!! wehoo hoppas de fortsätter så här,de har ju inte ens gått en vecka än!!!

Idag ska vi hem till Jox mamma å äta,hans bror  fyller år :-) :-) 
Ska försöka hinna hem till Linda oxå,vi hann ju inte igår.
Så ska vi å handla lördagsgodis till Neo. Jag skippar de,är så peppad nu så :-)


11.51

Aaah va svettig jag är. Har precis cyklat en mil. Cykla som en dåre,så de va riiiktigt svettigt. Ska hoppa in i duschen alles strax,Jox håller på å byter bajsblöja på Neo.
Ska cykla en mil till i kväll tänkte jag :-)
Nu duscha,sen åka å köpa present till Adam!


20.46

Nu så e vi hemma. Har vart hos Jox mamma hela dagen. Käka god mat och bara slappat :-) Supernajs,som vanligt :-))
Hann förbi vid Linda och Abbe en snabbis oxå.
Neo å Abbe fick leka lite å äta lördagsgodis. Sötisar :-)
Nu vet jag inte va de blir. Se nån film kanske :-)
Ska cykla lite oxå tänkte jag!


23.45

Vikken trist kväll. Jox kollar nån skitfilm på teven,å jag har gjort typ nada. Så mycke för kvällsmys :-P Så kan de gå när Liam är en nattuggla. Vill vara uppe å mysa me mamma å pappa. Trollunge.
Kolla in va söt han va i nya dressen :-)

liam





Beställt 2 dressar till åt honom. Jox blir fattig när jag är uttråkad.. ha ha..
Här är dom,söta va??


kläder


och denna


idaT


Åååå älskar att shoppa... Tänk om man vore rik ändå..

Nu ropar Jox att de e nån rysare på teve.. baibai

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ohhh elefanter, de gillar jag =O)

2007-01-07 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0