Lessen

Nu har jag fan sorg här hemma. Jag har klippt av mitt långa hår :-(( Har inte ens ner till axlarna när de e blött. Då kan ni ju tänka er hur kort det är. Jag skulle kunna börja grina,helt seriöst.
Var tvungen,kände mej såååååå äcklig,ville inte ens peta på håret. Jag kommer bli sinnes sjuk på de här,fy F-N!!!!!! Har precis bytt sängkläder IGEN. Kammar mej typ 100ggr om dagen. VIDRIGT!!!!!
Vågar inte torka håret å se hur de ser ut :-((

Här har ni bilder på lus-offren.. tssssss... glad man ser ut va :-P
Håret e blött ff,så jag har ej gjort någe... men jag ser ut som en tant.

hår


hår


14.08


En positiv sak då förresten. Jag har gått ner nästan 5 kilo sen nyår. Najsigt värre :-) Hoppas de fortsätter i den här takten :)Jox e å handlar å hämtar mamma å Robin. Dom ska sova här i natt :-) Dom e modiga dom.. ha ha. Nää,men de smittas ju bara huvud mot huvud,å man behöver ju inte gnugga huvet emot varann ;-) Förresten så ha vi ju säkerligen inga kvar. Dom skulle hämta ett superförstoringsglas hos mormor.. ha ha.
Jag håller på å tvättar. Blir mycke tvätt. Jag tvättar allt,handdukar,sängkläder,kläder osv bara de e använt en gång. Manisk? Ja de kan man säga,men de skulle nog vem som helst bli :-P

Kommentarer
Postat av: veronica

men kram på dig vännen..lovar att du är supersnygg ändå...

2007-01-13 @ 11:38:19
Postat av: veronica

men gumman ni är söööta.=) cool neo i rakat.=)

2007-01-13 @ 11:53:28
Postat av: jox

yeah my bitch

2007-01-13 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0