KALLARE

AAAH här fick man för att man sa att de va mysigt me lite vinter. Jag sa LITE. De här är INTE mysigt.
Idag fick Jox åka från jobbet å köra Neo till dagis. Tar inte ut Liam i den här kylan alltså,kan ju aldri vara bra. Han ska åka å hämta han oxå. Jag hade lika gärna kunna haft han hemma,å de hade jag haft oxå ifall inte Jox kört han.
Igår när jag hämtade honom stod de nämligen en lapp på dörrn. De går MAGSJUKA här. Åååh shoot me,inte de oxå. Då blir jag GALEN. Har iaf proppat i mej vitpepparkorn,dom säger ju att de ska hjälpa.

Igår proppa jag i mej en massa glass oxå. Shame on me. Fast då gick jag ju en massa oxå+att jag cykla på kvällen. Lite kan man velle fåååe???
Ja ja jag står still nu iaf,så nu börjar de suga å bli tråkigt å vara nyttig :-P Men de e bara å kämpa på.
Lääääängtar tills jag kan köra cambridge nu alltså. Ååå vill NUUU.
Bara hoppas att Liam släpper boobsen snart,men de lär han ju inte göra i första taget.


Å JAAA Vicki,att du hitta hit,nu blir jag impad,hi hi :-))

Liam är så rolig,å BUSIG. Han e med så mycke nu,ska se allt. Ååå så underbart me bebisar. Har ju hela tiden sagt att jag ska ALDRIG ha fler. Men hello,ska man aldrig mer få va med om nå så underbart??
Ja alltså,självklart är dom ju underbara sen oxå,men ni fattar.. De e nå speciellt me bebisar :-)
Sen e de ju så underbart å se barnen tillsammans. Om man står å smyger på dom tex,Neo e sååå go me honom,å Liam ser heeelt överlycklig ut när han tittar på storebror. Underbart :-)

Påminn mej om vad jag har sagt,om ett par år när dom slåss å bråkar om allt *fniss*

I morrn ska jag till bvc me Liam. Prata om smakisar å sånt där. Har ju iofs redan börjat dårå,å säkerligen i fel ordning,ha ha. Inte kommer jag ihåg allt sånt från när Neo va liten heller.
Vet att man ska börja me potatis. Men vi börja me palsternacka :-P
Ja ja strunt samma :-)
Nä,städa lite innan storebror kommer hem :-)


15.01

Nu har storebror kommit hem. Pappan fick oxå sluta tidigare :-) Fast han ligger å sussar lite middag nu :-P När han vaknar så ska vi åka å handla.

Min farmor ringde nyss å tackade å va så glad så hon nästan grina,hi hi. Skickade ett nallebud till henne,eftersom hon ramlat å brutit lårbenshalsen. Tänk att man kan bli så glad för en liten nalle,vet ju själv att man blir de,för jag fick en av söt-vejron förut :-)

Här är den söta som jag fick

nalleGulligt va?? :-)

Nä,nu ska jag leka me mina söta barn :-)


15.14

Kolla in mina godingar,fick lov att knäppa lite kort på dom :-)

godingar


22.25

Nu sover ungarna. Liam somna precis,å Neo somna för länge sen.
Jag har cyklat nästan 2 mil. Å sett på Greys anatomy. Äääälska den serien!
I morrn blire som sagt bvc. Är sååå irriterad på Neos dagis. Jox frågade idag ifall vi kunde ändra tid till honom i morrn så han får gå 11-16 istället för 9-14,eftersom jag ska vara på bvc kl 14. Å de va ju sååååå besvärande för dom,ojoj. efter många om å men så GICK de väl bra då. (suck,typ)
Hellooo...?? Vi har ALDRIG ändrat en enda tid till honom,va är problemet??? Sånt där blir jag f-n förbannad på,vi står å betalar 800 spänn i månaden,å han e typ aldrig där,så blir de sura miner bara för att vi vill ändra EN dag!
HUr ska de bli när man börjar jobba lixom,en annan har ju skapligt oregelbundna arbetstider.
Ska bli spännande å se om dom säger nåt till mej när jag lämnar honom i morrn,då ska dom minsann få höra!
Nä nu ska jag duscha,hänga tvätt å sen sova.
Natti

Kommentarer
Postat av: veronica

oo hej gumman söööta pojkar.=))) oo nallebud är alltid skojj.=)

2007-01-23 @ 15:51:05
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: veronica

oo hej gumman söööta pojkar.=))) oo nallebud är alltid skojj.=)

2007-01-23 @ 15:51:05
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Nagge

Sötispojkar! =)

2007-01-23 @ 19:06:40
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: jeanette

men guuud. konstig dagis personal.

2007-01-24 @ 06:59:20
Postat av: Nagge

Precis så där är de på Emilys dagis åxå. Å tror att hon ska vara hemma visa dagar då de har många barn bara för att jag pluggar hemma. Hallå!!?? Jag kan ju inte plugga om hon ska springa här hela tiden. Det är så jävla tråkigt när de håller på så där på dagis. Ska bli såå skönt å byta dagis nu när vi flyttar kan jag lova.

2007-01-24 @ 09:37:20
URL: http://ronyaponya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0