Jobbig natt

08.54


Liam vaknade vid 3 första gången. Var vaken i säkert en timme innan han somnade om. Åt lite,sen upptäckte jag att han kissat igenom. Fixade de,sen trodde jag att han skulle somna om. MEN de tyckte inte han... TIll slut somna han väl,men sen har han vakna typ en gång i timmen å ätit. Han brukar då aldrig äta på nätterna annars nästan. Han har ju ätit så dåligt dom senaste dagarna nu sen han blev sjuk,så de verkar som att han tar igen de nu.

Halv 6 gick Jox upp,å då vaknade så klart Neo. Gick in å la mej i hans säng,å han somna om. Å då vakna Liam,så jag fick springa in dit... ha ha... Trötter jag.

Snori som 17 e jag me,drygt. Tror Neo ska få gå hem en sväng till "mormor" å morfar idag. Pratade me Marie igår,å hon ville ha honom några timmar :-)

Orkade inte cykla nå igår,hade nästan 38 graders feber. Slöade i soffan hela kvällen. Kika först på Greys anatomy,sen nån groose dokumentär om extrem amning. En som ammade sin 8-åring,usch va äckligt. Inte ett dugg normalt om ni frågar mej.
Jag hade planerat att amma max ett halvår,men jag tror de kommer bli lite längre än så. Har ju inte kommit igång riktigt me smakisarna ännu,kom av oss när han varit sjuk nu.
Han fick lte gröt igår iaf,å de gilla han. Majs å potatispure älskar han :-)
Ska till bvc å prata lite mat nästa onsdag,man har glömt av typ allt sen Neo va liten ju..

Nu vill Neo bada.. Ovanligt va??  ;-)


11.08

Nu så har Marie vart å hämtat Neo. Han va så glad å få komma hemifrån så. Inte å undra på,har ju vart hemma i 2 veckor snart,stackars barn :-P
Liam vaknade en snabbis bara å bajjade,sen somna han om efter lite mat. Han verkar inge vidare pigg lillskrutten :-( Han hade då ingen feber iaf.. Kanske e trött bara.
Tror jag ska lägga mej me honom en stund. Skulle behöva städa,men ORKA.

Jox har förresten börjat spela WoW igen. Så länge höll de i sej. Hatar de där skitspelet :-P


20.56


Har precis cyklat i 45 min. Skulle ha cyklat i en timme tänkte jag,men de ville inte Liam. Nåja nästan 2 mil iaf :-) :-)

Liam har vart febrig å supergnällig idag stackarn. Bara sovit kortisar,sen vaknat å vart lessen. Usch tycker så synd om honom,min bebis :-((
Neo hade iaf haft skoj hos "mormor" å morfar. Morfar va iofs inte hemma,men ändå :-P
Jag passade på att städa när han va där,blev inge sova av för mej.
Sen när han kom hem så gick vi ut en stund me Katja å Tilde å Fanny :-) Längesen dom fick leka nu,nån som e sjuk hela tiden ju.

In å lagade lite mat,å Neo fick kolla på Bolibompa.
Sen har de väl inte hänt så väldans mycke mer idag.
Vill mysa me darling,men vi e så himla snoriga bägge 2,så de kanske inte är så frestande ändå.. ha ha :-P Byta snor typ... Urss.. Tsss... :-)


22.34


SHIIIIIT va jag e förkyld,blir bara värre å värre de här. VILL INTE!!! Drygt *arg*
Liam har precis somnat iaf. Håll tummarna att han sover bra inatt e ni snälla.

I morrn bitti kommer jox mamma hit å har i 2:a behandlingen me lusmedel på mej å Neo :-P Man ska ju behandlas 2 ggr för säkerhets skull.
Neo har ju visserligen inge hår å ha i nästan,men vi smetar väl i de ändå.
Så i morrn får man väl hålla sej inne hela dagen. Skittrökigt nu när de kommit så mycke snö å allt.
Men men,får försöka underhålla Neo så gott de går :-)
Liam e ju ganska lättroad ;-)
När neo e hemma är han x-tra lättroad,Neo är den roligaste han vet,hi hi :-)
Mina älskade ungar. Å min älskade sambo så klart. Va otroligt lyckligt lottad jag är som har dom. Min underbara familj *kärlek*
NU ska jag sova. Natti!!

Kommentarer
Postat av: veronica

krya på dig vännen och ta det lungt med cykeln om du mår dåligt..
Hoppas att det snart vänder för er...KRAMEN

2007-01-17 @ 09:25:41
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: jeanette

såg lite av den där skiten ja oxå. fy fan va äckligt de va. hon me kines ungen va ju som besatt, jävla äckel usch! perverst.

2007-01-17 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0