Happy new year!!!

HAr haft en supernajs kväll!! Fullt hus blev de. Katja,Emil,Tilde och Fanny,Linda,Daniel,å Albin. Å så vi 4 då. Fullt ös :)) Fast kvällen gick alles för fort tycker jag!!
Lägger in lite bilder från ikväll. Kameran kom ju tyvärr fram först på slutet,så de blidde inte så mycke bilder...

Katja

151405-13


Liam och Abbe :)
151405-12

Emil,Fanny,Tilde
nyår4


Neo och Tilde
nyår3151405-9
Jox och killarna :)



Linda,Emil,Fanny,Daniel och Abbe
nyår1



Nu ska jag gå å sussa,suuupertrött!!!!






17.05

Snacka om att detta har vart en slödag. Jag å Liam klev upp typ vid 12. Neo å Jox vid 9.
Lagade lite lunch å lekte lite med Neo,sen sov vi middag igen,ha ha.
Vakna vid typ halv 4. Käka mellis å måla fingerfärg med Neo. Sen har vi inte gjort så mycke mer. Skulle ut å gå me Katja,men känns INTE så himla frestande,blää. Ska cykla sen i stället tänkte jag.

I morrn ska Neo på dagis igen,och Jox ska jobba. Tror jag ska plocka ner gran osv medans Neo e på dagis. Nu e julen slut tycker jag! Å lika bra att ta bort de när inte Neo är hemma,annars får vi ha granen framme tills midsommar,ha ha. Den lilla som han har på sitt rum kan han ju ha kvar ett tag :-)
Nu ska min lilla knubbis ha mat!



23.02

Nu sussar alla här hemma. Fast de har dom gjort ett bra tag. Inte vart de nån cykling heller,Liam har inte släppt mej ur sikte på hela kvällen. Får ta en x-tra lång promenad då jag lämnar Neo på dagis i stället.

Liam vaknar hela tiden. Han är så tuttig. Verkar inte va speciellt hungrig,utan vill bara ha närhet tror jag. Min snutt. Älskar mina barn så otroligt mycke. Va gjorde man innan dom fanns?? :-)

Sitter å babblar me Linda på msn. Hon frestar mej att beställa gardiner... ha ha.

Nu ska jag snart sova. Är såååå godis sugen,men jag ska INTE även om vi har en massa kvar sen jul. Nu jäklar ska babyfläsket bort ;-)

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0