försovning.

10.30

JApp idag försov vi oss. Vaknade kvart över 8. De e sent de,me tanke på att de ska ätas frukost,tvätta ungar,ammas å kläs på innan dagis. Tror vi kom till dagis typ 20 över 9. Nåja,ingen katastrof,men jag AVSKYR verkligen att komma för sent,va de än är för sent till..
Neo va lite blyg när vi väl kom till dagis. Men de gick över ganska snabbt. Han har ju vart hemma i 2 veckor nu. Kändes nästan lite hemskt att lämna honom,ville ta me han hem igen,ha ha. Men jag vet ju att han tycker de e så skoj där :-)
Han får va där i morrn med,för då ska jag å Linda på kupolen å shoppa lite. Men på tors får han allt va hemma min fis. Å fredagar e han ju alltid ledig :-)

Tog en extra sväng på väg hem från dagis. Halt som 17 va de,höll på å slå ihäl mej ju. Men de vart väl ca en timme allt som allt. Alltid något :-) Ska cykla lite sen oxå.
Nu vill Liam ha mat!!


13.20


Sitter här å käkar lite sen lunch. Kycklingfile,ugnsgratinerade grönsaker,och lite tsatziki. Mumsigt värre :-) Längtar till jox å neo kommer hem. Han slutar 14,å hämtar neo på vägen hem. Sen lär vi åka å handla lite.


18.54

Nu så har vi vart å handlat och sen har vi ätit middag. Handlingen va en riktig pärs. SISTA gången Neo får följa med å handla,han är omöjlig på affären. River å sliter i ALLT å klättrar å har sej. Å varför sätter vi honom inte i vagnen undrar ni? Jo för då skriker han som om man håller på å ha ihjäl han ungefär. Aaaaah shooot me. Trotsig trött Neo+handling=ingen bra ide!!
Liam sov då ända tills vi kom hem tack å lov.

Nu sitter Neo i badet,sen blire sängen för honom. Han har fått nån bad-mani tror jag. Igår bada han 2 ggr,sen tjata han ändå flera ggr att han ville bada igen...

Ha ha,i morse så stack Jox till jobbet vid 5,då gick jag in å la mej me Neo,annars ska han oxå upp då,de vill vi INTE. Iaf så sov han när jag lade mej i hans säng. Sen vakna jag av att han ligger å känner förvånat på mitt hår,å säger   - Men mamma,va gör duuu här???? Ha ha... tokstolle :-)

Näeh,göra klar Neo så han kan sussa nu då.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott nytt år på er med. Sara och Martin

2007-01-03 @ 00:18:54
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0