.................

Weii nu har jag lärt mej ladda ner film å musik å sånt *asg* På tiden va?? *fniss*
Ladda hem L-word igår,men huitta bara avsnitt 3,så jag såg de då. Sen hitta jag typiskt nog del 2 idag.. Jaja,får se de ikväll då :-)))
Först ska jag cykla. Har fuskat både igår å idag.
Igår me semlor hemma hos Maria å Nicke Superskoj å träffa dom,va så längesen.
Thea å Neo lekte såå snällt :-)) Sen blev Neo lessen när vi åkte hem.
Dom kommer hem till oss på söndag,så då får dom leka mera då :-))

Idag har Maria vart här,så då blev de fika då med. Shame on me :-P
Jaja,jag cyklar ju bort lite kalorier iaf ;-)
Superkul å babbla lite me maria oxå,de va me längesen :-)
Neo tycker så mycke om henne :-)))

Frida va här igår oxå,hundra år sen man träffa henne, kul kul :-)

Åå idag har Neo kissat på pottan. Han blev såååå stolt,å jag med,hi hi :-) :-) Kan ju va en engångsföreteelse,men jag hoppas må ni tro :-P

Jox då den klanten. För 2v sen ca så åkte han ju bob me min bror å Neo å ramla av å gjorde illa svanskotan. Sen har han ju gått å haft ont å gnällt över de där. Sen igår kom han hem från jobbet för han hade så jäkla ont. Fick tid på ryggakuten idag,å tydligen så va typ hela bäckenet snett. Dom hade kämpa som 17 för att få ordning på de,sen va de nån mer kota som va sne med. Drygt värre,de ska va nå HELA tiden,aaah.
Jag sa åt han att man ska inte åka pulka å sånt när man e gammal *fniss*
Roliga ryggar våra karlar har va Vejron???? *suck*

I morrn ska syster komma hit å hälsa på. Har inte sett henne sen julafton. Saknar henne massor,de känns som att hon glider ifrån mej mer och mer. Sen är hon sej själv emellanåt,sen blire samma visa igen. Undra om hon nånsin kommer komma ifrån den där skiten? :-( :-( Man kan bara hoppas. Hoppas slutar jag aldrig att göra.

På lördag kommer Vicki å co hit. Skojsigt :-) :-)
Skönt att man kan umgås me folk igen,ha ha. Fast sådär törs jag nästan inte säga högt :-P

Nää,nu ska jag slå på en film å sätta mej på cykeln!


00.42

Ojj va mycke klockan blev.
Hittade inte filmen jag skulle se. Så jag lyssnade på PINK i min mp3 å cyklade 2,1 mil :-) Cykla som en gaaaalning.Skönt som F_N nu efteråt :-)
Nyduschad å har precis hängt en tvätt. Skulle kolla på L-world å dregla lite på Shane... Då funka inte fanskapet,grrrr.... Bara ljud men ingen bild,hmm... Hilfe,hilfe.
Surt värre :-(
Jaja,får gå å sova i stället. Lr mysa lite me Joxen kanske...Lr just ja,han ha ju så ont.... Hmm.. Då blev man utan de me da... ha ha.
Ja ja... Nattinatt då!

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig du är som cyklar =)
Ses på sönd,ska sova nu sååååå trött! Puss gumms

2007-01-25 @ 22:47:02
Postat av: jeanette

åh fy fan, hände mig oxå för nåt år sen när ja va ute o gled o styla i backen me pulkan, åkte i ett gupp o min rygg vart förstörd.

2007-01-26 @ 06:30:52
Postat av: Lotta

mmm semla *dregglar massor* få äta dom me ögonen jag när Micke o Mackan sitter o trycker i sig =O(

2007-01-26 @ 08:36:15
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: veronica

haha ja karlar och deras rygga blää.
ÅÅ vad du är duktig som cyklar.=)))
pöss

2007-01-26 @ 08:59:14
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0