Dåligt humör

Dagen började bra. Neo vaknade inte förrän halv 9. Eller ja,han vaknade 7 först,men somnade om då jag gick in å la mej breve honom.
Ringde in till grannarna å hörde om dom ville me ut å gå. Katja skulle iväg till kupolen,men Emil ville hänga med. Så vi tog me oss ungarna i vagn å pulka å gick en sväng. Gick till en lekpark så fick Neo å Tilde leka lite. Huuur skönt väder som helst :-)

Sen hem å fixa lunch till mej å Neo. Neo åt jättebra för en gångs skull. Han e ju SÅÅ trökig me maten. Bara petar i allt i vanliga fall.

Sen på e.m började jag känna mej halvklev å frusen igen. Å på skitdåligt humör. Är SÅÅ uttråkad efter dom här veckorna me löss å sjukdomar å elände så jag kräks. Har setat här i 2 veckor utan att göra NÅT typ. Visst har man väl vart ute å så,men ja.. Ni fattar.

Tyvärr så fick Jox ut för de när han kom hem. Han fick smaka på mitt usla humör med andra ord. Han e ju inte direkt sen å hugga tillbaks han heller,så vi tjafsade väl lite här. Inge allvarligt,men sånt e alltid drygt. Å framförallt onödigt. Men de e väl så,han e trött eftersom han går upp halv 6 på mornarna,å jag e trött på å gå hemma här me ungarna.Missförstå mej inte,jag älskar mina barn över allt annat. MEN,de skulle vara så SKÖÖÖNT å bara kunna gå å ta en fika me en kompis SJÄLV utan barn.
Hade ju vart sååå annorlunda om Liam bara ville ta flaska. Men han vägrar ju. Eller han vet rättare sagt inte hur man gör. Bara tuggar på nappen å sätter i halsen. Suck.
Men,men.. Snart e han ju 5 månader iaf,så snaaart så kanske... ha ha..

Iaf,när vi blivit sams åkte vi till MAX å käkade :-P Inte mitt favvoställe då,men de fick gå. Alla va hungriga å sura så ;-) Jag käkade bara en hamburgare me morötter till.
Sprang in å handlade näsdroppar oxå till snorfamiljen :-P Å en ny näs-frida till Liam,tappade hans när vi var ute idag,hade den me mej ifall han skulle vakna å snora.

Sen hem å stoppa Neo i säng.
Å jag kolla på den nya Beck filmen. Den va inte så bra. Tycker inte att dom senaste 3 har vart så bra alls faktiskt. Tur "Gunvald" e me,annars hade man ju kunna skippa de helt. Men han e ju sååååå snygg *dregel*
Liam va vaken halva filmen ungefär,sen gick jag upp å la han,å gick ner å cykla. Fast jag hade lovat Joxen å inte göra de då jag är så förkyld. Men jag kunde inte låta bli,de e ju SÅ sköönt :-))

I morrn ska vi hem till Joxens mami å käka. Som vanligt på lördagar,hi hi :-)


Appropå ingenting... Jga HATAR IKEA-reklamen. Jäkla irriterande kärring alltså!

Kommentarer
Postat av: veronica

KRAM

2007-01-20 @ 00:08:25
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Nagge

379 Å 379 Å 379... *asg*

2007-01-20 @ 09:45:06
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Maria

mmmmmmm "Gunvald" e jhu såååååååå snygg =))) Hi hi

2007-01-20 @ 14:27:00
Postat av: jeanette

den enda gången mikael persbrandt e snygg e när han e sid i hitta nemo! haha.

2007-01-20 @ 17:20:17
Postat av: Lotta

Snart ska ja oxå se nya Beck, mmmmmmmmmmm visst är han snygg, Ja Persbrandt så klart!!! de är en karl de ;O)

2007-01-20 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0