Bra början

Kan inte påstå att de har vart nån bra början på de här året. Å pessimist som jag är,så undrar jag ju hur de här året kommer sluta :-P Jag känner mej superhängig. Blir yr i huvet bara jag reser mej upp,snorig å frusen.. Skiten håller väl på å tar om på mej med. De gjorde de ju på både Liam å Neo så.
Neo får iaf vara hemma från dagis den här veckan ut med. Han verkar mycke piggare,men de e väl bättre att han e hemma nån dag för mycke än för lite.

Jag har iaf torkat fönster idag. Dom såg för jäkliga ut,så de va på tiden. Men nu e dom fina :-)

Aj miss my friends. Känns som man vart isolerad från folk i flera veckor nu ju.. Ta åt er mina gullgummor. Saknar er,ingen nämnd ingen glömd :-)

Nu ska jag försöka cykla lite,får se om jag pallar. Lär försöka iaf!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mina fönster ser oxå för jävliga ut, kan du ta dom med =O)

2007-01-16 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0