akuten

Där har vi vart inatt med Liam. Han började kaskadkräkas igår kväll. Vid 6-tiden gjorde han de första gången. Spydde upp allt han åt tillsammans med sååå mycke slem. Stora klumpar :-(
Sista gången vid halv elva,då ringde jag in,och dom tyckte vi skulle komma in me honom.
Åkte dit och blev inlagda. DOm tog lite prover på honom och så,sen fick vi sova. Fast vi har inte sovit nåt alls. Liam bara lite granna,å jag sov en liiiten stund mellan 2-3..

De var iaf inge fel på Liam,mer än att han har en ordentlig förkylning. Tack å lov säger jag,min älskade unge. Snacka om att man blir orolig. Kände inte alls igen honom igår :-(
Spydde gjorde han eftersom han dragit ner en massa slem som måste upp igen.

NU ska jag sova,blr nog inte så mycke annat gjort idag.



19.18

Tack för kommentarerna i min blogg :-) Många som läser,de e ju skoj. :-)
Liam verkar iaf vara bättre,han har till å me lekt lite idag,å varit sej själv. Min goa glada lilla knubbis.
men än pustar jag då inte ut,usch de va så otäckt igår :-( Vill jag INTE vara med om igen.
Nu ligger han å sover,de har han gjort i flera timmar. Han har väl lite sömn å ta igen. Hoppas han sover bort febern. Lite knepigt å ge han alvedon. Flytande,då spottar han ut hälften,å får han suppar så tar de typ en halv minut,så har han bajsat ut de. Me lyckades iaf få i honom ett par suppar tidigare. Får mer sen när han vaknar om han ff har feber.
Dom vägde honom i natt oxå. !0 kg väger han mitt knubbo *s* Sköterskan på barnavdelningen sa att hon va bara tvungen å känna på hans goa lår,hi hi.

Neo verkar oxå vara på bättringsvägen. Han å Jox å Robin va ute i snöön å lekte ett par timmar idag,de orkade han inte igår. Bricanylen vi fick till honom kanske hjälper då. Skönt de,stackarn som måste vakna å hosta varje natt.

Jag har precis cyklat 2 mil. Skapligt svettigt :-P Men skönt ärre efteråt ;-)
I kväll ska jag å Joxen mysa å kika på film. Försöka iaf,få se om vi får för Liam :-)
Ska stax skjutsa hem mamma å Robin.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Klart att man blir orolig!! Hoppas Liam snart mår toppen!

2007-01-14 @ 10:35:53
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: jeanette

=( stackars liten!!! tur de "bara" va förkylning.

2007-01-14 @ 10:50:08
Postat av: veronica

ååå stackars liam....tur att det "bara " var förkylning.....åå lillen då...ta hand om er..kramen

2007-01-14 @ 10:51:31
Postat av: Mary

usch :(

2007-01-14 @ 11:14:40
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0