Aktiv morgon :-P

Idag gick jag upp me Neo. HAn vaknade väl runt 7 *gäsp*
Han har badat å kollat på barnprogram. Så har han lekt me lillebror medans jag städade lite. Har dammsugit å torkat golven på nedervåningen. Ska ta uppe sen oxå,men nu ligger Jox å Liam å sover.
Neo är så gullig mot lillebror,Liam e heltokig i honom. Mina älsklingar :-)))

Nu ska jag ner å cykla en mil medans Liam sover! Neo sitter å kikar på Noddy. Han verkar lite hängig idag,men han kke bara är trött. Hoppas de,för vi får en massa besök idag ju. Maria å Nicke skulle komma+barn dårå :-) Sen kommer Linda å Abbe å leker oxå :-) Så jag hoppas han inte börjar bli dålig...



11.47

Nu så är jag nycyklad och nyduschad. Skönt :-)
Liam å Jox sover än. Har försökt skaka liv i Jox men de går inge vidare.
Neo verkar piggare nu tycker jag så de e bara å hålla tummarna att de inte är nå skit på g.


Ska väl börja fundera på nån lunch kanske... aaaah lunch är dagens tråkigaste mål tycker jag. Ett tråkigt måste bara... :-P




12.01

Typiskt,fick precis mess från Maria. Dom kunde inte komma,för dom hade glömt att dom skulle på julfest. Jag som redan sagt till Neo att Thea ska komma. Att man aldrig lär sej :-(
Tur att Linda å Abbe kommer iaf :-) :-)

Neo fick sova lite middag nu,han va så trött. Dom andra sover ff. Bara jag som e uppe. Men nu e jag hungrig,så nu lär jag fixa lunch. Dom andra får väl äta när dom vaknar :-)


13.58

Nu så har jag käkat lunch. Makaroner å köttbullar blev de. Å en massa grönsaker till.
Neo får äta när han vaknar,han sover ff skrutten.

Jag skulle oxå sova lite middag tänkte jag när Jox äntligen pallrade sej upp. Han tog me sej Liam som oxå vaknat. Efter typ en halvtimme så kommer han upp å säger att Liam e hungrig. Vilket han inte alls var. Blev då skitarg när jag försökte mata honom.
Sen somna han i Jox famn nästan på en gång.
De e inte meningen att jag ska få sova nån gång tror jag. baah.


21.19

Nu så e Neo i säng. Blev lite sent för honom idag. Han sov ju middag så länge. Men sen har han gått på alvedon idag oxå,han har haft feber stackarn. Han får vara hemma från dagis i morron min skrutt.
Funderar på å låta han gå 15 timmar i veckan på dagis. Tycker de e så mysigt att ha honom hemma. Märker man att han blir rastlös å saknar den dagen i veckan som man då tar bort,så får man väl ändra tillbaka då.

Linda å Albin va här idag oxå. Superkul att dom kom,Neo vart så glad. Å jag me så klart :-)) Fast dom va lite halvsega både albin å Neo,Neo feber å Albin troligtvis ont i munnen. Stackars små killar. Dom tyckte då de va kul å leka lite iaf :-)

Nu ska jag å jox snart kolla på en film. Hoppas den e bra :-)

Kommentarer
Postat av: Nagge

Har Neo kvar nå hud på kroppen? Tänker på att han badar så mycket. *fniss* Emily älskar det åxå. Hon badar inte flera ggr varje dag men när hon badar så vill hon inte komma ut. =)

2007-01-07 @ 11:08:33
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Anonym

aaaa vet du vad jag laddar avsnitt ett av säsong fyra L-WORD AAAAAAAIIIIII

2007-01-08 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0