Ahhhhh grooooose

Jag tror jag å Neo har fått löss,fyyyyy f-n va äckligt jag DÖR!!! RIngde dagis å frågade om de gick nå sånt där men de gjorde de inte...?? Vart ska de annars komma ifrån?? Jag e ju inte hundra,men jag har sett att Neo kliat sej i huvet,å nu kliar jag mej. Hoppas de bara e inbillning. Neo va väldigt torr i hårbotten,HOPPAS de bara e de.
Ringde till mamma å grina i morse,ha ha. Nu kan jag inte annat än å skratta åt eländet... Jox mamma skulle komma me sånt schampo. Fyyyyy va grooooose.
Fattar inte,vi har ju vart hemma å vart sjuka hela veckan... Neo har inte vart på dagis sen i torsdags... Tar de så lång tid innan man märker sånt?
Aaah jag kommer ju bli flintis om jag ska kamma me nån luskam,mitt hår har ju börjat RASA utav amningen..
Wish me luck säger jag,bläää...


13.23


Fyyyyy f-n säger jag. Löss i hela huvet både jag å Neo,grooooooose!!!!!!!!!!!! Sitter me lusmedel i nu,haha. Kan ju inte annat än å skratta. Måste de annars får jag panik,när jag tänker på va som kryper omkring i huvet på oss. ÄCKLIGT sa jag!!!!!!!! Förbannade dagis.
Idag blir de STORstädning här!!!

Nån som vill leka me oss????? ha ha



Sitter ff me lusmedel i huvet. Ett riktigy äckelpäckel känner man sej som. Om ca 3 timmar ska de sköljas å kammas. ALLT här hemma är då tvättat nu iaf. Ska bädda rent när alla äckeldjur e borta. Täcken å kuddar ligger på altanen å vädras. hittade EN lus på Liam,inge mer.. Ska ringa till bvc i morrn å höra hur jag ska göra,han e ju för liten för lusmedlet. Tror å hoppas dock att de räcker med att kamma honom. Jox hade inga. Vi kollade,sen rakade han raskt av sej håret.. ha ha. Tror de blir å raka av Neo håret med. *snyft* Men han har SÅ tjockt hår,å jag vill INTE riskera att man inte får bort allt.

Jox hämtade iaf ut dom nya Gardinerna tillv-rummet :-) Vart superfint tycker jag. SKa handla ett par lite bredare vita paneler å hänga bakom bara,för dom här var så smala...
En liten bild dårå :-)
IGNORERA dom FULA tapeterna *hata*
hos oss

hos oss


Nu ska jag hjälpa Jox å underhålla våra barn :-P
Lär ju hålla Neo vaken till elva i kväll,ha ha....


21.05

Ååååh denna eviga väntan,JAG VILL TVÄTTA HÅRET!!!
Neo å Jox spelar Zelda på gamecube,å Liam sover. Inte har jag cyklat idag heller. Känner mej inte så jäkla motiverad idag *urkk* I morrn ska jag iaf ta en LÅÅÅNG promenad. Ska bli SÅ skönt.
Trött e jag med. Sov som en kråka,för precis då jag skulle lägga mej så vaknar Neo å hostar så han kräks igen. Bara slem spydde han stackarn. Sen kunde ju inte han somna om,så vi låg å kikade lite på saltkråkan tills han blev trött igen. Va tvungen å öppna hans fönster oxå,så de blev kallt inne på hans rum. Vid 2 kunde jag gå in å lägga mej igen. Då va Liam hungrig :-P
Sen sov jag inge bra ändå,låg å vänta på att Neo skulle vakna igen,men de gjorde han inte.

Lägger in 2 bilder på mina snuttar

Bröderna bus bakar :-)

bröderna bus



Liam busar me pappa :-)
bus


02.37

NU är vi färdigkammade. Eller ja,jag är. Neo har nu 3mm hår på huvet *snyft* Min älskling. Han va såååå duktig fastän han inte kom i säng förrän kl 01.00. Lovade han att vi ska åka till leksaksaffären i morrn,så ska han få välja en leksak. Skrutten våran.

Darling har oxå vart duktig. Kammat mej över en och en halv timme. HÅLL TUMMARNA nu att äcklen e borta!!! Annars vet jag inte vad jag gör.
Ska ringa Jox mamma i morrn å be henne klippa mej. Måste kapa av mej en bra bit :-( Dels för att de blev så slitet nu,sen har jag ju tappat SÅÅÅ mycket hår dom senaste veckorna. Detta gjorde de ju INTE bättre direkt.

Tack å lov har Liam sovit under hela tiden som Jox kammat. Ska ringa bvc i morrn så får dom kolla Liam oxå :-P Tro inte han har nå,de va nog bara den enda som jag fick bort,å den hade nog inte hunnit lägga nå ägg. HOPPAAAAAS. Han e så liten ju,skrotisen.

Lär höra me bvc om Neos hosta oxå. Börjar fundera om de inte e förkuylningsastma han har alltså. Hostade så han kräktes nu ikväll oxå :-( De e ju bara på kvällarna han hostar,de som e de luriga...






Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahaha! lushuvud! =P nu börja de klia i mitt huvud oxå!

2007-01-11 @ 10:49:13
Postat av: veronica

ååå grooose stackars er..uscha

2007-01-11 @ 17:37:22
Postat av: Lotta

Åååh varför läste jag *kliar*

2007-01-12 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0