Slödag

I natt så har Neo sovit hos mormor. Skjutsade dit han igår i 14-tiden,å hämtade upp maria. Åkte till Maxi å handlade,sen hem till oss. Hyrde film oxå.
Jag å Maria hade en riktig myskväll me tacos å en massa götta. Tyvärr så va filmerna värdelösa,men vi hade najs ändå. Såå längesen vi hade en tjejkväll :-D :-D
Liam somnade redan före kl 8 :-)
Fast de fick jag igen för i natt,för han har vart vaken en massa :-P
Nåja,har sovit middag idag iaf.

Jox åkte å hämta Neo vid 16-tiden. Han hade haft roligt hos mormor sa han :-)
Fast han å Robin har bråkat som vanligt sa mamma. :-P

Sen kom Linda å Albin hit å lekte lite. Superkul å ha dom här som vanligt :-)
Jox tycker vi e äckliga,för vi pratar alltid om äckliga saker. Bajs å snorkråkor å annat mysigt. Så han vill inte umgås me oss. ha ha ha
Fick låna Lindas dustsucker oxå,ha ha.
Våran skit-centraldammsugare har gått sönder. Går väl säkert å laga,men jag gillar den inte alls. Så himla osmidigt me en låååång slang å släpa runt på.
Ok om man bor i en stor enplansvilla så kanske de kan va bra. Men inte när man som vi,har 2 våningar.
Å våran gamla dammsugare gav vi ju bort när vi flytta hit,egtersom de redan fanns en sån dårå.. CRAP säger jag,så i morrn ska vi köpa en ny :-)
Neo blev så uppspelt när Linda å Abbe kom så han visste inte riktigt va han skulle ta vägen tror jag.
Mitt lilla trotsmonster.
Älskar mina barn så oerhört mycke. Min luft,mitt allt :-)
Nä,nu ska jag sova.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0