Målning

Jaa,ÄNTLIGEN ska vardagsrummet bli om målat. Va å köpte färg idag,å har slitit ner den heeeemska bården. Spacklat å så. Så i morrn blire å måla :-)
Beige blire,me en vinröd/röd fondvägg på ena kortsidan. Kommer nog bli najsigt :-)

Jox e ju hemma å e sjukskriven denna vecka med,förbaskade bihåleinflammation som aldrig vill ge sej :-(
Inte så konstigt,när han jobbar i typ 2 plusgrader.. Han blev sjukskriven denna vecka ut.
Så då passar jag på att måla,ha ha.

Ska lägga in golv i kök och hall oxå inom snar framtid. Iih kommer bli så fint :-))
När de e klart så har vi ju gjort hela undervåningen. Bara övervåningen kvar då,ha ha. Jox bli galen på mej ;-)
Badrummet e då färdigkaklat nu,nu ska allt tillbaka bara,badkar,toa osv. Blev superfint de oxå. Fräscht me kakel!

Åååh i morrn blir min bebis ETT HALVÅR!!! Fatta??!!!?? De gör då INTE jag... Tiden går på tok för fort me honom. Min gosefis. Han är såååå snäll jämt. Alltid lika glad.
Han va å fick spruta igår. De va inte poppis,stackarn :-(

Nä,surfa lite,sen ska jag lägga mej i soffan å läsa lite. Trötter!

Kommentarer
Postat av: veronica

kul att ni gör om hemma..måste se sen.=) pöss

2007-03-01 @ 06:43:31
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lottisen

mmm tiden går alldeles för fort, min ä redan 11 år, vart tog tiden vägen =O/

2007-03-01 @ 08:55:33
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0