Maaassa snö

Maaassa snö har de kommit i natt. Va mysigt i morse när vi gick till dagis :-)
Neo fick åka pulka,de gillar han :-)

Igår åkte jag å Liam hem till Maria å Phille när vi dumpat av Neo på dagis. Jättekul å träffa dom :-))
Sen hämtade jag Neo på hemvägen :-)

Här är ett par bilder från i fredags :-)

liam phille


151405-35

Va stora dom blivit Neo å Thea :-)

Lägger in lite fler bilder från senaste veckan :-)

Så här kan mina skruttar ligga läänge å leka :-)

151405-39

151405-37
Samuel å Neo badar hos farmor :-)

Blåbärs-Liam :-)
151405-38

Mamma,Liam
151405-36

Fina blommorna jag fick av darling. Konstig bild dock :-P
151405-40

Ptjaa,de var väl de :-)

Nu ska jag fixa lunch till mej å Liam :-)


14.15


Vilken sugig dag de här blev.
Först ringde jockë å sa att de skulle bli lan i helgen. Han e ledig fred lör å sön,så jag hade sett fram emot en massa mys. Tydligen inte :-(
Sen ringer dom från dagis å säger att jag måste hämta Neo för han e sååååå lessen...??!!
Typ kutar dit å möter en superduper TRÖTT å lessen Neo.
Han somnar nästan i pulkan på vägen hem.
Så nu e jag sååååå irriterad på de där dagiset IGEN!! Hur kan man ha jobbat på dagis i så många år,å inte förstå att ett barn är trött?? Han sover ju här hemma nu. Varför inte låta honom sova en stund där då?
Hur ska de bli när jag börjar jobba,ska dom ringa varje gång Neo e trött då??
Tycker så synd om min snutt,han verkar inte alls gilla dagis längre :-(
Men samtidigt,om dom ringer mej varenda gång han e lessen,så lär ju han sej,om att jag gråter lite så kommer mamma lixom...
Ja.. Vet inte va jag ska tycka ens.. Blää

När Neo sovit klart ska vi iaf hem till grannarna så Neo å Tilde får leka lite.

Kommentarer
Postat av: Lottisen

Nej nej inge mysigt me snö alls... Jobbigt de där me dagiset...

2007-02-06 @ 17:30:37
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

haha ja gillar bilden me blåbärs mums =O)

Blommor... undra när ja får de då? dagen då ja ska grävas ner eller ;O)

2007-02-07 @ 07:46:11
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0