lördag

IDag vakna kidsen före 7 som vanligt. Begriper inte hur man kan vakna så tidigt å va pigg...
Ganska logiskt iofs eftersom båda somnar vid 8-tiden.. Neo oftast 7-halv 8.. :-)

Själv var jag vaken till 2. Inte så smart när man vet att man ska upp tidigt. Men jag å joxen kikade på en film. Fast jag tyckte den va booring så jag höll på å somna flera ggr.
The departed hette den..
Gav iaf upp å gick upp å kika på Greys anatomy i stället. Fick ladda från Vejron i stället :-))
Sen så va klockan alles för sent.
Liam har faktiskt sovit bra i natt.
Men eftersom han hostat å spytt å haft sej i flera dagar,så har han ju lixom satt igång mjölkproduktionen ännu mera,han vill ju har mer då han spytt upp maten.
Så de e INTE skönt,för nu e boobsen sprängfyllda hele tin.
De hade ju lixom minskat eftersom jag gett honom gröt och pure oxå. Men nu ärre då tvärrfullt igen.
I am a cow.. muu.. ha ha...

Snart ska vi åka å handla lite lördagsgodis Neo. Å kanske till oss oxå ;-)
I kväll vet jag inte riktigt. Kanske att jeppe å Sam kommer hit å käkar.
Så ringde Lars,han å Pernilla ville komma å hälsa på med.
Kanske dom vill ha mat med. Vi får se :-)
Inget bestämt än som sagt,kanske blir att vi myser själva :-)
Hur som helst så ska vi laga lite thaimat idag,med eller utan gäster ;-)
Jox håller på å laddar nån film oxå,mins dock inte va den hette :-P

Å trök,Linda å Abbe ska åka till Mora å va där en å en halv vecka,boooring,kommer sakna dom!

Nä,nu ska jag klä på mej,så vi kan åka när Liam vaknar!


Kommentarer
Postat av: veronica

ha en trevlig lördag....missar er

2007-02-24 @ 18:16:28
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0